Hier ben ik altijd zo handig in.. Hoe zit het nou; ik heb voor 2011 aangevraagd (aanvraag loopt nog dus nog geen beschikking gehad). Je moet voor 2012 apart aanvragen? Als ik online op mijntoeslagen kijk, dan kan je een formulier invullen om het aan te vragen. Maar de eerste vraag (vanaf wanneer moet het ingaan), is dat dan de start van de kinderopvang in 2011 of 1 jan. 2012 (omdat het over 2012 gaat)?? Wie weet raad??
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt maar je moet toeslag in laten op de eerste dag dat ze naar het dagverblijf gaat. dus als dat in 2011 is dan moet je het nu aanvragen. volgens mij hoef je het niet opnieuw aan te vragen voor 2012 en loopt het gewoon door. ik heb van de week de beschikking gekregen met waar ik volgend jaar recht op heb.
Dan denk ik dat het idd een formulier is voor het 'nieuw' aanvragen van de kinderopvangtoeslag. zie trouwens dat deze vraag in het verkeerde onderdeel heb geplaatst
Als je de aanvraag voor 2011 in november of later hebt gedaan, moet je 2012 apart aanvragen. Als ingangsdatum vul je dan 1 januari in. Hierna hoef je het voor volgende jaren niet opnieuw aan te vragen, je geeft dan alleen eventuele wijzigingen door.