Ik kreeg net een vlieg in mijn neus en vroeg mij toen het volgende af, als je die nu doorslikt (door neus of mond) wat gebeurd er dan eigenlijk? Kun je dan bijvoorbeeld maden krijgen? Ja het wordt tijd voor bed
Ja en als je dan naar de wc gaat, zijn het al vliegen geworden en vliegen ze er allemaal uit. Ik weet eigenlijk wel zeker dat @Tuttebella gelijk heeft.
Haha ik moet even denken aan mijn jeugd tijd. Altijd fietsend door een lang stuk waar veel bomen stonden. Als ik thuis was had ik een halve biefstuk op die rot vliegjes vliegen ook altijd met duizenden bij elkaar. En nu zie ik de film The Fly voor me...whaaa hopelijk is die echt uit je neus
Ik twijfelde nog of ik het topic zou openen, maar ik hoopte eigenlijk op een foto van die vlieg in je neus. Was toch wel nieuwsgierig
There was an old lady who swallowed a fly, i don't know why she swallowed a fly. Perhaps she'll die. There was an old lady who swallowed a spider. IT wriggled and jiggled inside her. She swallowed the spider to eat the fly. I don't know why she swallowed the fly. Perhaps she'll die. There was an old lady who swallowed a bird. How absurd tot swallow a bird. She swallowed the bird tot eat the spider that wriggled and jiggled inside her. Enz enz. Leuk Engels kinderversje. Maar ik denk dat je maagzuur het gewoon verteert.
Ja, het wordt steeds gekker. Ze eet daarna een kat, hond, koe en paard. De laatste zin is, there was an old lady who swallowed a horse, She's dead off course. Ik ken het nog van vroeger en ook mijn kinderen vinden het erg grappig, maar we hebben wel wat donkere humor.
Een koe die een hond zou moeten eten? Ik vind vogels inslikken om van ongewenste interne spinnen af te komen nog wel logisch, en die kat ook nog... Maar vanaf die hond ben je me kwijt hoor
Misschien maagzuur. En anders straks op dumpert wel een video plaatsen van de operatie waarin de arts drie kilo maden uit je maag schept, oké?
Mijn zoon kreeg pas met fietsen een vlieg in zijn neus. Hij raakte licht in paniek, want er zat 'iets' in zn neus. Ipv dat hij t eruit snoot, snoof hij. Nog erger. Ik dacht zo'n klein vliegje, zie ik er ineens zo'n dikke bromvlieg uitkruipen. Gatver...zo goor was dat. Later ook gegoogled of die beestjes eitjes kunnen leggen, stel je voor...
Ik heb wel eens gehoord dat je al slapend minstens 7 spinnen op eet in je leven. Volgens mij is zo'n vlieg zo dood in je maag en heb jij weer een extra portie proteïne gehad