Wij zijn ons aan het oriënteren voor een vakantie in mei met onze tweeling van bijna 2 jaar. We overwegen om in NL te blijven of een vliegvakantie naar Griekenland, Portugal, Spanje of Canarische eilanden. Voor de laatste optie zijn we opzoek naar een leuke (all in) accomodatie met 3 kamers waar 2 kinderbedjes geplaatst kunnen worden. Heeft iemand tips?
Quinta do Paraiso in Portugal. Dat ligt in het vissersplaatsje Carvoeiro. Supermooi, supervriendelijk en heerlijk weer in mei. Ze hebben allemaal bungalows met 1-2-3-4 slaapkamers. Echt een ideale vakantie en verblijf! Wij zijn er nu al 2x geweest (eerste keer met zoon van 10 en dochter van 5 en de 2e keer met zoon van 12, dochter van 7 en zoontje van 1).
Bedankt voor je reactie! Ik heb even bij TUI gekeken gekeken waar ze de accomodatie aanbieden. Ziet er mooi uit. Ik krijg alleen (zoals bij vele accomodaties) in de prijstabel te zien dat er maar 1 baby in de accomodatie kan / mag.
Ik weet bijna zeker dat er meerdere bedjes geplaatst mogen worden. Anders zou dat betekenen dat er nooit gezinnen met een tweeling naartoe kan. Gewoon een huisje boeken met 2 slaapkamers en dan in 1 slaapkamer 2 babybedjes laten plaatsen. De slaapkamers zijn wel heel ruim, dus qua ruimte gaat het zeker passen. Ik kan je wel het email adres van hun geven, dan kan je (in het engels) aan hun vragen of het kan wat jij graag wilt dan heb je gelijk je antwoord
Ik zou even naar het TUI reisbureau gaan. 2 baby's boeken via internet lukt volgens mij niet, maar kan uiteraard wel. Bij het reisbureau kunnen ze je daar prima bij helpen. Succes!
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat naar een reisbureau gaan een goed idee is i.p.v. online. Rogijuli; fijn als je het emailadres wil doorgeven.