Zoals in de titel staat ik wil beginnen met groente en fruit sapjes of smoothies. Maar weet niet zo goed wat lekker is. Er zijn hier vast mensen die mij een lekkere recept kunnen geven Bedankt alvast!
Wil je die drinken als ontbijt of lunch? Voor lunch maak ik altijd een smoothy met havermout, Fruit( kan alles zijn...banaan, blauwebessen, aardbeien, framboos et cetera), Kokosmelk, lijnzaad en een beetje water. In de keukenmachine en even in de koelkast
Ik wil dit weekend het gebruiken voor alle maaltijden. Omdat mijn kies kapot is en ik niet meer durf te eten( geen acuut geval, dus kan niet bij de noodtandarts terecht) Maar later als gezond ontbijt en/lunch. Bedankt al voor je recept....ga ik nog ff wat bijhalen.
ik maak altijd 2x per week wortel/appelsap voor mijn zoon en mij met de juicer. 2 lekkere appels en 400 gram wortels erbij. Heel lekker, en zo krijgt meneertje nog wat groente binnen. Ik zou ook graag wat meer variatie hebben qua groentesap wat kleintjes lekker vinden.. dus ik blijf meelezen!
Ik doe vaak ook diverse fruit met kokosmelk, soms bleekselderij en wortel er door, of geperste citroen/sinasappel. Je kan eindeloos variëren! Ook met yoghurt en heb ook al iets met sla en spinazie voorbij horen komen (lijkt me niet lekker ) Die van de appel en bietjes ga ik ook proberen heb je daar nog water of melk bij gedaan?
Nee heb ik verder niks bij gedaan, wel echt zoete appels gehaald. De met yoghurt en spinazie lijkt me wel wat....voor morgen hahaha Manlief is nu aardbeien met banaan en yoghurt aan het maken. Woaaah we zijn ineens gezond! Haha
Wij nemen vaak in de ochtend: Yoghurt met banaan en aardbeien, lijnzaad en tarwezemelen. Ook wel yoghurt met een beetje multivruchtensap en lijnzaad. Of spinazie met druiven en meloen. Maar ik vind het zelf wel wat grassig veel plezier!
Alprococos met spinazie, heerlijk fris. Met een schijf verder ananas erbij smaakt het als een Pina Colada.
yoghurt, appel, druiven en pruimen. Errug lekker!! Maak ook wel drankjes als ontbijt maar dan met havermout er doorheen. Avond ervoor klaarmaken zodat de havermout geweekt is. Dan smorgens in de blender zodat de havermout gemalen word en je kunt het zo opdrinken. Lekker en gezond