Vliegangst!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mummy28, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb heel erg veel last van vliegangst, en nu met mijn kinderen erbij is :(het nog erger geworden. Raak echt in paniek, wat ik natuurlijk niet aan mijn kinderen wil laten merken. Ga telkens wel in het vliegtuig want wil toch ook wel graag op vakantie. Nu wilde ik dit jaar eens naar de dokter want hoor steeds vaker dat mensen tabletten nemen voordat ze gaan vliegen. Hier iemand ook vliegangst en ervaring met tabletten. En zo ja, welke zijn dit dan.

Alvast bedankt!!!

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    hier vorig jaar ook op de heenweg een paniekaanval gehad terwijl ik er nooit eerder last van heb gehad en heb al zoveel gevlogen. terug geen last gehad maar nu ben ik ook al weer beetje bang voor de heenweg.. denk dat ik voor de zekerheid een diazepammetje in mn tas stop. maar goed die heb ik nog liggen thuis. anders even met je huisarts overleggen

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik heb vroeger een paar keer gevlogen, maar tijdens mijn pubertijd bang geworden en nooit meer gevlogen. Mis het ook niet echt moet ik zeggen. Kom op heel mooie plekken zonder te vliegen. ;)

4. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Oxazempam werkt goed. Ik heb ook mega vliegangst. Van dit spul word je heel relaxed, je krijgt het vrij makkelijk van je HA op recept. Ik moest begin dit jaar met MH19 naar Kuala Lumpur, dat is de ''opvolger' van rampvlucht MH17...:$..echt niet te doen voor iemand met mega vliegangst!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb ook erge vliegangst maar ik heb gisteren drie vluchten overleefd godzijdank. Drie keer opstijgen en drie keer landen. Ik heb bewust geen tabletten genomen want ik reis met drie kleine kinderen maar mijn god ik was zo vreselijk blij uit het vliegtuig te zijn. Over twee weken mag ik weer.

Deel Deze Pagina