Wat te doen, 1 jaar getrouwd.

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

De titel zegt het al..

Aanstaande zaterdag zijn wij 1 jaar getrouwd. En ik wil iets leuks doen. Ik dacht eerst aan een hapje eten en een film ofzo. Maar mijn man wil een dagje weg..

Alleen, wat? Hij houdt niet van pretparken en dierentuinen.. Dus ja he :D haha

Hebben jullie tips? Leuke dingen gedaan?

2. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou beginnen met een ontbijt van de warme bakker laten bezorgen; is hier altijd goed verzorgd en niet extreem duur.
    En daarna misschien iets bezichtigen of iets wat met de hobby van je man te maken heeft en daarna misschien een terrasje. Het wordt warm... Alvast gefeliciteerd en een fijne dag.

3. Manque

Manque Niet meer actief

Wij gaan met onze trouwdag een dag en een nachtje weg. Ik kijk of er ergens in NL iets bijzonder is dat ik wil zien of doen (tuinen, museum, natuurgebied etc), kies een stad daarbij in de buurt. Dan gaan we dus eerst naar die attractie en daarna checken we in bij een stadshotel. Dan gaan we wandelen, een terrasje pakken, uit eten, een filmpje kijken of wat cafeés bezoeken, slapen in het hotel, de ochtend erna nog ergens uitgebreid ontbijten en dan weer naar huis om ons zoontje scheel te knuffelen omdat we heb zo gemist hebben :)

De laatste 3 bezoekjes waren Venlo, Maastricht en Amersfoort.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn mag zijn hobby is jagen.. En het lijkt mij niet echt wat om daar ons uitje van te maken haha :D

Een dagje ergens kan.. Ik dacht aan arnhem.. Maar wat ga je dan bekijken..

Ontbijt klinkt tof, alleen zal ik het dan zelf moeten maken. Onze bakkers doen dat helaas niet.. Ik woon in een klein stadje.. :(

5. Manque

Manque Niet meer actief

In Arnhem is genoeg te doen! Je kunt lekker wandelen in Sonsbeekpark, de afstudeertentoonstelling van de kunstacademie bekijken, naar het Eusebius, naar het Kröller-Müllermusem, wandelen of fietsen (huurfietsjes) op de Hoge Veluwe of ergens in de Veluwezoom (Rheden, De Steeg, Ellecom, Dieren) daar kun je 's avonds ook herten en zwijnen tegenkomen. Niet doodschieten hoor! ;)
    Je kunt in het centrum lekker en hip ontbijten bij MeeM.
    Pension De Tamboer in de Burgermeesterwijk is vlakbij het Sonsbeekpark en het Centraal station. Het is een zwaar verouderd pension dat me altijd doet denken aan Fawlty Towers, dus ik vind het leuk :) Maar goed, dat is dan mijn ding...

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat klinkt als een leuke dag!

Arnhem ligt eraan of we het kunnen combineren met iets wat we persee daar op moeten halen.

Ik heb nu nog: het oorlogs museum, muiderslot, anne frank huis, kamp westerbork.

Ik ben erg geinteresseerd in de oorlog.. En ik meen mij te herinneren dat mijn man nog nooit bij het anne frank huis is geweest( en ik ook niet) en kamp westerbork(ik wel maar dat is 15 jaar terug) Dus dat is ook leuk..

En dan evt s'avonds uit eten en nog een filmpje pakken..

Weten jullie nog meer musea?

7. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Varen met een heerlijke lunch of picknick op het water. In een sloepje of bbq donut. Heerlijk met die hitte zaterdag. Of anders iets waar airco is haha.

8. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    aangezien de voorspellingen voor zaterdag 35 graden zijn zou ik een dagje strand doen :)

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh gos wat wordt het warm idd..

Word het niet makkelijker van haha.

Varen kunnen wij hier altijd, hebben een eigen boot.. Dus dat is niet echt iets speciaals haha:p

Strand kan ook.. schrijf hem op!

10. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ontbijten bij van der Valk (jaja ik houdt van ontbijten)
    Of dineren na afloop van de dag.

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik heb x wat leuks gezien hier in de regio 😃😃 buggy huren incl picknickmand. Als je wil kan ik opzoeken waar het was. Lekker door de bos met dit weer en onderweg dan ergens picknicken

12. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ergens lekker gaan ontbijten. Bijv bij Van der Vallk. Daarna museum of pitch en put vinden wij altijd erg leuk. Lekker buiten en ook beetje actief zijn.

Je kan daar op locatie bijna altijd heerlijk lunchen. Ook weer mooi meegenomen :)

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fietsen op de hoge Veluwe. Heerlijk met het weer van as. zaterdag.
    Of fietsen op de fietsendrager en ergens gaan fietsen met zwemwater op de route.
    Ik zou het anne frankhuis niet doen zaterdag, daar sta je soms een uur in de rij.

14. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Openlucht museum in Arnhem.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo we zijn eruit.

Ik maak thuis een ontbijten. Dan naar burgers zoo in Arnhem. En lekker ergens uit eten :D

Maar de rest van de ideeën neem ik mee voor een volgend dagje uit! Bedankt!

Edit. Wel de dierentuin. Meneer wou persee haha

16. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij waren vorige maand 1j getrouwd. We hebben een oppas aan huis genomen (oma :p) en hebben in een hotel de luxe honeymoonsuite geboekt met grote jacuzzi.
    Het was maar 24u maar echt wat hebben we genoten! Ik kon er wel een maand blijven;)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Een jaar alweer? Wat gaat dat snel :$

In ieder geval gefeliciteerd van ons :)

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gaat hard he :D ik schrok er zelf ook van haha.

Bedankt! Lieverd!

Een nachtje weg gaat hem helaas niet worden.. we hebben teveel drukte de vrijdag en zondag. Maar wel een leuk idee voor de volgende keer :D

Deel Deze Pagina