Wij gaan een dagje naar Plopsaland Coevorden, visite bij mijn collega, visite bij mijn vriendin en de kudde kindjes en ik denk nog een dagje naar de stad. Heb gister heel veel opgeruimd, twee vuilniszakken naar Dorcas gebracht en een vuilniszak met speelgoed voot de weggeefsite. En jullie?
Ik denk een dagje Plaswijckpark, wat nu in Halloweensfeer is. Dochter gaat op dinsdag de hele dag naar de manege. Woensdagmiddag zwemmen met een vriendinnetje. Donderdag half dagje BSO. Vrijdagavond Halloweenhuis bij scouting. Zaterdagavond Halloween lopen in een groot dorp 15 km verderop. Zondagavond Halloween in ons dorp. Ik doe rustig aan. 4x sporten als het meezit en nog een keer ergens lunchen.
Dagje winkelen met mijn meiden en erwtensoep koken voor koeiemarkt. En natuurlijk ook naar de koeienmarkt met heel Woerden
Alleen woensdag dagje naar beekse bergen. Verder gaan de kinderen logeren bij opa en oma en 2 dagen opvang. en ik denk volgend weekend nog iets van speelparadijs/ bios of zwembad…
Nog op de planning: een verjaardag, op visite bij 2 vriendinnen, museum bezoeken + lunch in de stad, tuinieren, spelmiddag voor de kinderen hier in het dorp. Al gedaan: opgeruimd, spullen op marktplaats gezet, spullen naar de kringloop gebracht.
Maandag een dagje dierentuin met een extra vriendinnetje Dinsdag dagje thuis, zoon wil dan koken. Woensdag dagje naar een biologische tuin hier waar kinderen speurtochten kunnen doen enzo Donderdag op vrijdag komen een paar vriendjes logeren. Dan gaan we naar de bioscoop. Zaterdag naar Rijksmuseum.
Maandag en dinsdag moet man gewoon werken en heb ik ook klantjes. Woensdag komt zoon zijn neef een paar dagen logeren en als man vrij heeft kunnen krijgen neemt hij de jongens mee naar Walibi Spooky days op woensdag. Ik moet donderdag ook gewoon werken.
3 halve dagen stage. 1 feest (opa word 100) 1 daguitstap met het gezin. 1× binnenspeeltuin met de jongste 1 date met mijn man waar hij nietd van weet.
Wij werken gewoon! Mijn man neemt wel op vrijdagmiddag vrij om naar een vakantiehuisje te gaan waar we 2 nachten blijven, omdat we de dag erna daar een feestje hebben.
Oudste heeft morgen al vakantie en jongste donderdag studiemiddag dus dan gaan we naar de Efteling (abonnement). Verder dagje Antwerpen, dagje Rijksmuseum. Jongste heeft beide zaterdagen gewoon scouting. Hij gaat met zijn vader waarschijnlijk nog naar de space tentoonstelling in aviodrome. Oudste krijgt 2 dagen een vriendin te logeren en ik moet met haar nog een keer winkelen.... Oudste is gek op Halloween en gaat nog de nodige films kijken. En de kinderen hebben samen nog veel Halloween knutseldingen op de planning staan. Kan ik een beetje rustig aan doen. Oja, en we moeten nog langs de pompoenenboerderij een dezer dagen. .
Een dag met opa en oma naar de dierentuin Zondag naar het theater van assepoester. Dagje bso Misschien nog een keer zwemmen of binnenspeeltuin of museum, ligt eraan waar ze zin in hebben en hoe moe onze jongste is. Halloween in de wijk lopen. Wij werken gewoon,hebben alleen de vrijdag een extra dagje vrij
Wij gaan een weekje naar een vakantiepark in Drenthe. Subtropisch zwemparadijs voor de kinderen en als we het park aflopen dan staan we direct in een bos waar de honden los mogen lopen, ideaal dus! Uiteraard gaan we ter plekke ook nog dagjes weg.
Logeren bij oma (met de trein en bus). Als het lukt een kamer wissel. Het is heel koud in de winter op de slaapkamer van zoon en heel warm in de zomer. Knutselen in halloween thema (ben zelf al begonnen aan een halloween kleine hoge hoed) Bakken. Halloween lopen. Oja en oefenen met "snijwonden" maken met make up en het mengsel maken voor het modelleren. Ook voor halloween.
Wij hebben nu vakantie. We hebben de kamer van de jongste 2 omgetoverd tot grote jongenskamer. Verder zijn de oudste 3 bezig met hun werkstukken en spreekbeurten. Hebben we veel afspraken bij tandarts ortho en fysio. De zwemles loopt gewoon door. Verder is oma nog jarig , gaat onze oudste daar 2 nachtjes logeren. En zaterdag gaan we nog een boom van 20m omhakken die bij ons in de tuin staat.
Spullen opruimen voelt voor mij niet als vakantie hoor We hadden in principe alleen 2 verjaardagen gepland staan en de vaste afspraken (fysio, sport en zwemles). Maar met de verjaardagen kwam ineens de vraag of m’n neefje kon logeren en een ander vroeg of de jongste logeren mocht. Neefje is net binnen. Of we gaan vandaag naar het bos, of we gaan naar een soort sport- en spelinstuif voor de kids. Verder kwamen er ineens nog 2 verjaardagen tussendoor. En had ik eigenlijk plannen opgevat om in m’n eentje naar Walibi Fright Nights te gaan, maar dat komt waarschijnlijk niet zo lekker uit helaas. En o ja: ik wilde nog met de kids naar een bepaald museum, maar dat was schrikbarend duur Ze willen zelf graag naar de ballenbak, maar dat doen we bewust niet in de vakantie en gaan we over een paar weken op een studiedag doen. En ik wil graag nog gaan zwemmen met de oudste als dat lukt.
We hebben nu staan: uit eten met opa en oma, scheepvaartmuseum, logeerpartijtje bij ons thuis, zwembad, balletles.. en ik had bedacht een harry potter filmmiddag met lekkere hapjes.. lijkt me voor nu wel even genoeg.
Wij vliegen zondag naar griekenland voor een weekje. Deze week nog 2 dagen werken en het huis opruimen/ aan kant maken