Hallo meiden, mijn neef stond op de voorpagina van de telegraaf van woensdag. Nou ben ik daar net pas achter gekomen en niemand in mijn omgeving heeft de telegraaf. Op internet kan je de voorpagina wel zien, maar kan ik de foto niet oed zien en als je dichter bij wil kijken, dan moet je abonnee zijn. Iemand nog ideeën hoe ik dit wel voor elkaar krijg? tnx!
Ben lid va nde telegraaf moet alleen kijken of we hem nog hebben we gebruiken de kranten daarna voor het inpakken van pakketten zal meteen even kijken voor je
He jammer, maar wel bedankt voor de moeite! Zal idd is contact opnemen met de telegraaf! bedankt dames
heb ik ook een keer gehad met een kennis van ons ik heb gewoon naar het blad gebeld en die hebben ze nog gratis opgestuurd ook hahahahah
Tnx Simba, maar ga morgen maar even de telegraaf bellen, zoals anstefay zegt, dat bespaard jou graven en zoeken Maar wel lief van je!
ik kan wel inloggen, als je me verteld om welke foto het gaat: toevallig deze? http://telegraaf-i.telegraaf.nl/daily/2007/5/23/TE/TE_2S_20070523_1/articles/TE_2S_20070523_1_291_2_thumb.jpg
Ja maamaa! Dat is hem. Dank je wel! Hij zit in Afhanistan en ikmis hem, dus erg leuk om die foto te zien!
yup, zijne koninklijke hoogheid himself.... Had al gehoord dat mn neef hem gesproken had, maar dat ie in de krant stond had ik wat later door... Uitkomst hoor...zo'n forum als dit