Meerdal of Heijderbos centerparcs in februari

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by janette, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    we willen in februari naar 1 van deze 2 parken
    welke kunnen we het beste kiezen...
    want ja het is koud weer dus we zitten veel in ons huisje/ zwembad /plaza ( vinden we niet erg) dus welke heeft er het meeste te doen ?

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Heijderbos! Daar heb je zowiezo de Jungledome, die heb je op het Meerdal niet.

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    is er op het heijderbos ook een baluba???

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Nee en de jungeldome is voor de wat oudere kindjes.

5. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    Teun is dna 3
    weet me broer is er in 2007 geweest met zijn kids de jongste was toen 2.... en dat ging ook dus denk dat 3 dna ook kan

onze voorkeur is ook hijderbos ivm het VIP huisje met solarium die je kan boeken en dat kan op het meerdal niet
    en op het meerdal zag ik dat de viphuisjes wat verder weg van het plaza lagen....

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vond de Baluba in Meerdal erg tegenvallen.....ik weet niet of je zoon dat al helemaal alleen kan? Je kan iig niet mee, want het is veel te krap.
    Meerdal heeft ook een minder leuk zwembad, vind ik persoonlijk

7. mama1

mama1 Actief lid

Aug 18, 2008
    189
    0
    0
    Wij zijn afgelopen november naar het Heijderbos geweest in een vip huisje met turks stoombad en zonnebank en het was écht waardeloos!

Turks stoombad was een gammel, verroest hokje van de gamma met verschrikkelijk piepende deuren en het solarium was gewoon een zonnehemel aan het plafond in 1 van de slaapkamers met een houten bank eronder. Er zat ook een 2-persoons sauna in, maar als de tweede persoon er ook wilde, brandde je bijna je billen aan het verwarmingselement.
    Verder had het huisje ook geen vip uitstraling, was oud en stoffig.
    Had van een vip huisje toch meer verwacht.
    Mocht je toch naar het Heijderbos willen, dan zou ik een eden cottage nemen.

In maart zijn we naar het Meerdal geweest en daar was het vip huisje echt een heel stuk beter/netter/luxer.
    Als je echt onder de zonnebank wilt, ga dan lekker in het zwembad onder de snelbruiner.

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    ondertussen zijn we al weer van gedachten veranderd geen zonnebank....

we hebben ze ff naast elkaar gezet en zagen dat het meerdal in het zwembad een stroomversnelling extra heeft ten opzichte van heijderbos, beide hebben een wildwaterbaan....en het meerdal heeft een kruidenbad, ik dacht te zien dat je daar zo in kon stappen ( zonder te betalen?) of zag ik dat verkeerd?

Mama1 als jij weeer mocht gaan en de huisjes zijn het zelfde welke park heeft dan jou voorkeur om er een week te verblijven?

eden cootege heb ik ook naar gekeken maar die zijn ons toch net iets te duur....

9. mama1

mama1 Actief lid

Aug 18, 2008
    189
    0
    0
    Ik zou weer voor het Meerdal gaan. Vindt de Plaza en het park gewoon leuker en gezelliger. (Heb net weer geboekt voor november :D)
    Het kruidenbad kan je inderdaad gewoon zo in, ruikt erg lekker.

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Jaaaaa, het kruidenbad is heerlijk op het Meerdal! :)

11. mutselfrutsel

mutselfrutsel Actief lid

Aug 22, 2009
    109
    0
    0
    hoi hoi,
    ik ben nog nooit in het heijderbos geweest, maar meerdal is een ontzettend leuk park (mijn favo)
    6 nov. gaan wij een weekendje naar de huttenheugte schijnt ook een ontzettend leuk park te wezen.
    ik hoop dat je snel een keuze kunt maken.

12. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    Dames bedankt voor jullie antwoorden,
    meerdal hadden we wel al een keertje bezocht toen we op het loohorst zaten dus dan nu maar echt erheen
    voordeel we weten waar de supermarkt in America zit ( de spar)
    we hebben geboekt naar het Meerdal in de week van 1 feb t/m 8 feb en een vip huisje genomen en ook nog een hele vrijstaande :D als je op de plattegrond zou kijken nr 800

nogmaals heel erg bedankt en we gaan het zien

Share This Page