Wie heeft er een leuke tip voor ons? Wij zijn meer van het kamperen maar dit jaar gaan we vliegen hebben we besloten. Op zoek naar warmte en ontspanning. We gaan met onze twee kinderen van bijna 3 en bijna 1 dan. We zoeken een appartement of hotel, dat leuk is voor de kinderen. Maar liever geen massa plek. Wij zaten te denken aan Mallorca ofzo. Iemand een tip over een plek, of vakantieland, hotel enz??? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.... ALvast bedankt.
Ik vind Griekenland altijd een leuke vakantie bestemming. Lekker warm en ook niet al te duur. Vorig jaar ben ik naar Kos geweest en het jaar daarvoor naar Kreta. Kreta vond ik echt heel erg leuk. Wij zaten toen in een klein dorpje waar nog niet zoveel toerisme was. Leuk was ook de nederlandse kroeg die op loop afstand was.
Mallorca is erg leuk. Ben de laatste jaren geregeld naar Mallorca geweest. Wat wij leuke plaatsen vinden zijn Alcudia en Cala bona ( grenst aan Cala Millor). Vorig jaar zijn we naar Cala Bona geweest, hotel heet Protur Floriane. Erg leuk hotel, meerdere zwembaden, leuke animatie en het strand is vlak bij. Wat wij erg fijn vonden was dat we daar een familie kamer hadden. Dus onze zoontjes hadden ook een eigen kamer. veel plezier met uitzoeken
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst vliegen in juni met onze tweeling en we gaan naar portugal Aquashow Park Hotel HOME Wij hebben ook een familiekamer en wat we fijn vonden dat we onbeperkt toegang hebben tot het park. Hotel is niet groot dus voor wat rust kunnen we daar blijven en voor wat sensatie naar het aqua en thema park. Hotel is nog geen jaar oud en het park ligt er pal naast
Hoi, Ben jij er al uit wat je ga doen??? Wij willen nl ook weg met onze kinderen dan net 3 jaar en ook net 1 jaar. Maar ik weet gewoon niet wat we moeten kiezen. Is het handiger om een appartement te nemen dan een hotel??
Wij gaan dit jaar naar Kreta. Vorig jaar naar Mallorca geweest met 2 kids (toen 6 maanden en 1,5 jaar) en het jaar ervoor naar Menorca met 1 kindje. Zeker Menorca is ons erg goed bevallen. @Jann: Wij geven de voorkeur aan een appartement. Ik vind zelf een hotelkamer niets met kleintjes.
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat het toch Mallorca gaat worden. Hoor er goede verhalen over en het is niet zo duur. Mijn man ziet er erg tegenop. Het vliegen met de kinderen, het slapen in een appartement of hotel (ervaringen met dochter als baby waren niet leuk) @Jada ik ga jullie hotel even opzoeken.
Ik denk ook wel dat het een app. gaat worden hier.. Idd hotel is net te klein. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer Weet niet goed wat en waar ik moet zoeken!
Wij zijn altijd op vliegvakanties geweest met kinderen. Mallorca zijn we vorige jaar geweest en toen hadden we appartementen tegenover strand. Wat ik erg belangrijk vind, is dat de transfer niet langer dan 30 min duurt voor ons en de kinderen. En we zaten dus in hotel dichtbij vliegveld Appartementen Pillari Playa - Sunweb Vakanties - Zonvakanties Maar we zaten niet in het hoogseizoen pas in september. Dus ik weet absoluut niet hoe het zit met jongeren als je in juli/augustus zou gaan. Appartement vind ik fijner en er moeten vooral 2 slaapkamers zijn: 1 voor ons en 1 voor de meiden. We vliegen ook altijd vanaf R'dam dus we zijn niet een hele dag onderweg met wachten/vliegen/rijden enz Nu we verplicht in het hoogseizoen op vakantie moeten ivm school dochter. Boeken we los een vakantiewoning en los de tickets zodat we geen last hebben van jongeren in hotel/appartement.