Vliegen en koffers bijboeken, wat doen jullie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door loetje, 23 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij vliegen nu naar de USA met 1 koffer van 25 kilo en 3x10 hand bagage.

Sommige kleding laten we achter en kopen we nieuw. Zoon gaat over naar nieuwe mt boxers bijv.

Verder 1 douchegel en 1 shampoo voor ons 3. Decatlon dunne badlaken. Etc
    1 trolley is kleding voor zoon.
    1 trolley mix van ons 3 in geval van kwijt gaan grote koffer.
    1 trolley met electronica speelgoed etc.

Wij redden het makkelijk.
    Wassen Zo nodig een keer.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb zelfs een ruime week NY gedaan met alleen mijn trolley en daar zaten zelfs een gala outfit en mijn sport spullen ook nog in :roflmao:

Dus ik snap je heel goed, ik heb serieus geen idee wat iedereen meeneemt.

Een vriendin staat weleens te stressen of ze nu 5 of 6 paar schoenen mee gaat nemen :|

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.780
    3.907
    113
    Heb je ook concreet een website?

4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat ligt er helemaal aan hoeveel zooi je meeneemt...

Ik neem zelf altijd maar heel weinig mee. Zonnebrand koop ik wel op vakantie, idem shampoo en dat soort dingen. Gewoon een mini mee voor de eerste 2 dagen.
    Een paar shirtjes en shortjes en wat zomer jurkjes. Paar slippers en 1 trui en lange broek. Meer heb je toch niet nodig?
    Ik begrijp echt niet waar mensen 20 kilo pp voor nodig hebben.

suus1983 en Strandbal vinden dit leuk.
  5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou het er zelf niet mee redden, de 2 oudste delen een grote koffie en man en ik hebben ieder een eigen koffer waar de spullen van de jongste ook in gaan.
    Als ik op vakantie ga wil ik nergens meer om hoeven te denken. Bijvoorbeeld nog zonnebrandcreme kopen of shampoo.

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Iedereen ontzettend bedankt voor alle tips en ervaringen:thumup:
    Ik heb besloten om toch 2x 20 kilo bij te boeken. Bedacht me dat er ook nog boeken mee gaan en er zullen vast nog wel wat dingen bijkomen die wat zwaarder wegen. Mochten we het met 2x 20 niet redden, dan kunnen we nog gebruik maken van de handbagage..

Hopsatee vindt dit leuk.
  7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
  8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.780
    3.907
    113
    consider vindt dit leuk.
  9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Zo te lezen een hoop verschillende adviezen:roflmao:
    Ik twijfel ook nog steeds, 1 of 2 koffers bijboeken van 20kg.
    We hebben 3 x 10 kg handbagage. Ik neig naar 2 koffers, omdat we dekbedovertrek enzo meenemen. Daar huren kost 15pp, extra koffer is 25 euro:thumup: En dan ook nog badlakens enzo. Ik was daar sowieso ook een aantal keer, handwasje.
    En we maken sowieso gebruik van de handbagage. Dochters beide koffertje met kleertjes en wat speelgoed. Ander koffertje doe ik evt wat extra kleren in mochten er koffers kwijtraken, en wat ander spul.
    Oh en we mogen 2 kinder artikelen per kind gratis meenemen in t ruim. Dus we nemen de buggy mee, en 2 autostoeltjes. En twijfel of we t campingbedje meenemen. Dat is dan weer zonder matras.

10. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben ook wel verbaasd dat mensen zoveel bagage nodig hebben.
    Ik neem voor mij en mijn 2 kinderen 1 grote mega reistas en 1 kleine reistas mee.
    Daar past alles in wat ik nodig heb. Ik mag 60 kilo meenemen(in totaal), en voor ieder 8 kilo handbagage. Daar kom ik echt niet aan.
    En dan neem ik echt voldoende mee. En mocht ik toch wat vergeten zijn dan kopen we dat daar gewoon.
    Ik neem voor de kinderen voor ieder een rugtas mee met extra kleding en wat te eten. Dat is meer dan genoeg.

11. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wij boeken voor ons tweeën altijd 20kg per persoon aan ruimbagage. Ik wil niet 2 weken lang hetzelfde aan en wassen doen we niet, dus hebben dan voldoende om te kunnen wisselen.

Deel Deze Pagina