Hebben Roompot parken ook kinderbedjes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Skyscrapper, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Mijn schoonouders zijn pas geleden 40 jaar getrouwd en willen met ons en zwager en schoonzus +kids een weekendje overnachten op een vakantiepark.
    Heel lief van ze en 3 jaar terug hadden wij dit ook al eens gedaan.
    Nu hebben ze een grote bungalow gereserveerd bij een Roompot Park. (landgoed het hoge zand) Hier hebben wij nog geen ervaring mee (wel cp en landal) Ik ben uit nieuwsgierigheid even wezen kijken op de site van Roompot, maar kan nergens vinden of e ook kindermeubels zoals een ledikantje, box en kinderstoel hebben.

Is iemand hier toevallig al eens op een Roompot park geweest en kan mij zeggen of ze dit wel of niet hebben?

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik dacht het wel maar weet t niet zeker (heb je niks aan), maar ik zou zelf gewoon je campingbedje meenemen...wij deden dit vroeger nooit en na een aantal x echt gammele bedjes gehad te hebben, die van ons zelf maar meegesjouwd..

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja hoor zijn gewoon aanwezig! Ben al op diverse parken geweest en altijd was alles aanwezig

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heb even voor je gekeken en kinderbed stoel en box zijn te huur voor 3 euro per dag per stuk. Ik kon alleen het grote zand vinden niet het hoge zand maar ik neem aan dat het dezelfde is ;)

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ja dan zal dat hetzelfde zijn, dank je wel in ieder geval! ;)

Deel Deze Pagina