Lieve meiden wij hadden dus helaas pech! We zouden van 25 juni t/m 02 juli naar Mallorca gaan! Vertrek ging prima! Maar donderdagavond ging het gigantisch mis! Mijn meisje werd erg ziek! - overgeven - misselijk - koorts - duizelingen - hoofdpijn - hyperventileren Arts gebeld. Goddank een nederlandse arts! Ze bleek een lichte zonnesteek te hebben en een voedselvergiftiging! Vrijdag werd het alleen erger. Toen gaf de arts ons het advies terug te gaan naar huis; naar onze eigen huisarts. Wat zo mooi begon, eindigde dus in een drama! We hebben alleen onze hotelkamer gezien! JAMMER! Zondag 29 juni landden we alweer in Dusseldorf om 9.15u. Het gaat nu weer beter met mijn meisje, maar het blijft jammer! Mensen PAS DUS AUB OP! Liefs Marjo
@ marjo: Meid balen dat het zo gelopen is met je vakantie zeg ! Gelukkig gaat het wel weer goed met je kleine meis en das natuurlijk het aller belangrijkste !
jeetje wat erg! misschien kun je nog snel iets boeken, als het goed is krijg je wat terug van je annulering! hoe is dit gebeurd als ik vragen mag! beterschap en hopelijk komt er hier net zon mooi zonnetje als daar voor jullie te staan! 8)
aaaaa, zonde dat je vakantie zo moet eindige..... Maar alles gaat natuurlijk voor je meisje.... Hoop dat het nu beter met haar gaat?