Ik ben gister voor het eerst naar de vk geweest! Het was in het begin erg leuk allerlei dingen gekregen en zo.. Toen kreeg ik de eerste echo! Ik was zo blij 9 weken en nu al een echo! Ik ging liggen en ze ging kijken. Het vruchtwater was prima te zien maar toen kam het schokkende nieuws dat het kindje zelf niet te zien was! Ik begreep het niet en dacht dat het wel vaker voor zou komen maar ik moest zo snel mogelijk naar de gynecoloog, en toen voelde ik het aan het is dus echt fout! Ik ben toen in tranen uitgebarsten! Ze vertelde mij dat het een kleine kans had dat het goed was maar ik ga er nu helemaal van uit dat dit eindigt als een miskraam! Maandag moet ik naar de Gyn dan krijg ik een inwendige echo en dan hebben we zekerheid maar er was een hele kleine kans dat het kindje leeft! Ik vind het zo moeilijk! hebben meer mensen dit gehad of zo? Liefs, Geraldine!
Wat vreselijk voor je... Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar kan me er wel iets bij voorstellen hoe verdrietig je hiervan bent. Heel veel sterkte!
Jeetje meis, wat naar! Ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt. Ik duim voor je, sterkte! Liefs, Tijgetje
ja dank je wel! Tis moeilijk want je hebt gewoon een zwart rondje op die echo maar er ligt gewoon niks in! heel raar!
Ja ik heb dit ook meegemaakt. En ik vind het ontzettend naar voor je Geraldine. Het is echt een harde klap in je gezicht om dit nieuws te horen bij je eerste echo. Soms gebeuren dit soort dingen gewoon, daar heb jij geen invloed op, je lichaam regelt het. Dus zie het niet als falen van je lichaam! En ook belangrijk; verlies het vertrouwen niet in je lichaam en een eventuele nieuwe zwangerschap. Je slaat je er echt wel doorheen hoor meid! Veel sterkte.
Waarom hebben ze jou meteen geen inwendige echo gegeven? Ik had dit namelijk ook.. ik was al 12 weken en ze zagen niks met het gewone apparaat. Heb meteen een inwendige echo gehad en toen was het goed. Ik hoop dat dit voor jou ook zo zal uitpakken. Veel sterkte met de onzekere dagen die je voor je hebt liggen! Groetjes Kalush
Hoi, Ik heb in 2001 een missed abortion gehad. Ik dacht 13 weken te zijn en ging voor de 1e echo. Het vruchtje was toen wel zichtbaar maar er was geen hartactie te zien en eigenlijk stelde zij toen al de diagnose dat het fout zat. Ik ben toen de dag erna bij de gyn. geweest, kreeg een inwendige echo en het was dus echt mis. Ik mocht kiezen of ik zo nog bleef lopen of een curettage. Ik koos voor het laatste. Dat viel overigens erg mee, maar er is wel een flinke wond geslagen. Die is gelukkig wel geheeld, maar een litteken blijft. Hierna hebben we twee gezonde knullen gekregen (2003 en 2004) en ben ik nu zwanger van ons derde kindje. Ik hoop voor je dat de vk zich heeft vergist en er maandag wel wat te zien is op de echo. Mocht het toch niet goed zijn, dan wens ik je alle sterkte de komende tijd. Denk aan jezelf en wees maar even lekker egoïstisch. groet, Anja
Ja ik heb maandag de inwendige echo het is nog een beetje hoop maar ik ga er nu geheel van uit dat het mis is! Bedankt voor jullie reacties! En ik hoop dat mijn kindje als nog goed is! Liefs Geraldine
dat snap ik ook niet helemaal Kalush waarom ze haar niet meteen een inwendig echo hebben gegeven met 9 weken is het namelijk bijna niet te zien op een uitwendige echo ben 2 maal geweest met 9 weken en met beide konden ze niets zien , ja het vruchtwater met een inwendige echo zagen ze wel bij beide een vruchtje en ook het kloppende hartje geraldine1986 sterkte en hopelijk krijg je alsnog goed nieuws
ik weet niet waarom niet meteen ik zit nu met heel veel verdriet al en spanningen... Tis zo moeilijk om tot maandag te wachten.. Maar hier in de ziekenhuizen hadden ze niet eerder een plek dan maandag... dus ik moet het weekend nog door.. Liefs geraldine!
hey meisje ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad , dinsdag geen ze courtage doen...en hopelijk ben ik hier binnekort weert met beter nieuws. en ben ik snel terug zwanger ik was zelfook 9 weken alles zag er goed uit tot dat ik vanmorgen bloedverloor en het hartje klopte niet meer maarja veel sterke
ooh passoatje! Dat is ook absoluut niet leuk! ik heb nog iets hoop jij al helemaal niet meer! jammer.. en sterkte! Liefs geraldine