bijna 38 weken zwanger en ziek..

Discussion in 'Zwangerschap' started by princesje83, Oct 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Halo iedereen, nou de titel zegt het al.
    Ik voel me dus flink gaar.... :cry: Mijn dochter is snotverkouden en grieperig en heeft me een beetje aangestoken.
    Nu vind ik een verkoudheidje niet erg, maar wel als ik straks met een snotneus en houstbuien moet gaan bevallen.... :rolleyes:
    Zal mijn lijf hier rekening mee houden en de bevalling nog ff uitstellen, of zou ik alsnog gauw kunnen gaan bevallen met een verkoudheidje onder de leden..
    Ik heb nog nooit gehoord van iemand die ziek was die was bevallen, maar lijkt me toch ook niet onwaarschijnlijk...

hebben jullie enig idee hoe je lijf dit regelt?

2. Ilja

Ilja Bekend lid

Sep 24, 2005
    516
    0
    0
    Ik was ook ziek bij 38 weken en doodsbang dat ik zou gaan bevallen in die belabberde toestand. Het schijnt écht zo te zijn dat je lijf dat tegenhoudt....

Ik heb wel een tip voor je : RUST GOED UIT!
    Ik ben destijds te snel weer aan de gang gegaan en niet goed uitgeziekt. Het resultaat was een longonsteking en 10 dagen ziekenhuis....let op, toen was ik inmiddels 39 weken zwanger. Ik was volledig uitgeput toen ik aan de bevalling moest beginnen. Dus neem mijn advies please ter harte, ik weet namelijk waar ik over praat.

Beterschap!

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ow oke! Klinkt idd niet best nee..
    Bedankt voor je antwoord en tip!

Share This Page