Zou zeggen gewoon doen! Hier in Nederland kunnen er ook allerlei onverwachte dingen gebeuren.Je kunt je wel afvragen stel dat er dit gebeurd steld dat er dat gebeurd maar je hebt dingen niet in de hand. Hier kan ook van alles gebeuren. Als je bij alles stil staat kun je beter veilig op de bank gaan zitten en wachten tot je bevalt. In Turkije is trouwens hele goede zorg hoor! Ook qua vroeggeboortes! Een kennis van me is er ook bevallen kindje was veels te vroeg in Nederland hadden ze waarschijnlijk niks gedaan,maar daar wel. Ook kon zij gerust naar een paar weken terug reizen. Zorg wel voor een goede reisverzekering!
moet er niet aan denken nu, maar goed als jij je goed voelt. Ook qua zorg in het buitenland blijf ik met mijn 30 weken gewoon lekker in ons eigen landje. Moet er niet aan denken dat me daar wat gebeurt.
Precies zoals je het zegt: na een paar weken. Ik zou echt niet een paar weken in het buitenland willen zitten als ik net was bevallen. Zeker niet als je bevalt met 30 weken.
Ik heb ook 2 keer gevlogen toen ik zwanger was beide keren naar Turkije. De eerste keer wa sik 16 weken en de tweede keer met 12 weken. De eerste keer merkt eik duidelijk dat er een flinke druk op mijn buik kwam te staan en dat vond ik eigenlijk niet prettig. Ik zou als je naar turkije gaat wel een nr van een privekliniek uit de buurt meenemen, mocht er wat gebeuren kun je daar naartoe en wordt j ein ieder geval niet opegelicht en kun je verstaan wat ze zeggen. Denk je wel om de inentingen? Ze zijn gratis (als je belt met je verzekering waar je je kan laten prikken) en scheelt een hoop ellende. Deze prikken mag je gewoon hebben als je zwanger bent.
Ik heb ook 2 keer gevlogen toen ik zwanger was beide keren naar Turkije. De eerste keer wa sik 16 weken en de tweede keer met 12 weken. De eerste keer merkt eik duidelijk dat er een flinke druk op mijn buik kwam te staan en dat vond ik eigenlijk niet prettig. Ik zou als je naar turkije gaat wel een nr van een privekliniek uit de buurt meenemen, mocht er wat gebeuren kun je daar naartoe en wordt j ein ieder geval niet opegelicht en kun je verstaan wat ze zeggen. Denk je wel om de inentingen? Ze zijn gratis (als je belt met je verzekering waar je je kan laten prikken) en scheelt een hoop ellende. Deze prikken mag je gewoon hebben als je zwanger bent.
Ik hoorde afgelopen week een verhaal van iemand die was 28 weken en vloog naar Turkije. met 30 weken wilde ze terugvliegen maar ze mocht in eerste instantie niet mee terug! In Turkije gelden blijkbaar andere regels wat betreft tot hoeveel weken je mag vliegen. Na contact gehad te hebben met de huisarts en een verklaring gefaxt te hebben mocht ze uitindelijk wel mee. Ik vond t een erg vreemd verhaal maar blijkt dus toch te gebeuren. Dus vergeet vooral die verklaring niet! Fijne vakantie
Ik ga ook vliegen als ik 28 weken ben en kom terug met 29 weken. In de eerste instantie maakte ik me wel druk (de reis was al geboekt toen ik nog niet wist dat ik zwanger was) maar de VK heeft me goed gerustgesteld. Gewoon lekker gaan, luisteren naar je lichaam en ervan genieten. Het is toch juist heerlijk nog even op vakantie voordat de kleine er is!