Huh, ben ik nou zwanger ... ???!!!

Discussion in 'De lounge' started by Snoopy82, Nov 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Meiden ik weet dat deze hier niet thuishoort, heb ok al geplaats in juiste plaats. maar in de lounge zitten vaak ook veel meiden en wil jullie mening graag even !

Ik heb een test gdn en ben ik nou zwanger?? Zag na 60 sec 2de streepje verschijnen. test heb ik gdn omdat ik me 5 dgn al vreemd gedroeg en voelde ( snel boos, ruzie zoeken, gevoelig, emotioneel etc)

Is een kv test 2 voor 5. Hoop van jullie te horen wat jullie ervan denken! T streepje rechts is in t echt wel ietsje donkerder dan op de foto...

Alvast bedankt (K)

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

ehm, ja! Je bent zwanger! :D

edit: heb hem even ingezoomd en het lijkt alsof dat staafje wat verschoven is! Maar volgens mij staan de streepjes wel op de juiste plek.. of niet?

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Ik zie wel een hele duidelijke streep maar ook dat hij niet helemaal doorloopt (toch?) Heb je er niet nog 1 in huis? Lijkt me voor gemoedsrust misschien wel prettig ;) Begrijp ik uit je verhaal dat je helemaal nog niet bezig was met zwanger worden?

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    heb geprobeerd nieuwe foto te maken, want die jullie zien is t streepje inderdaad erg licht en lijkt niet door te lopen maar in werkelijkheid loopt ie wel door en is ie donkerder van kleur zoals ik hem hier nu zie...En dat was na 60 sec.Paar dgn terug test gdn en die was heeeeel erg licht en nu niet. Ik was er niet bewust mee bezig nee en ben in schok, maar zeeer welkom hoor. We zeiden altijd als t komt dan komt t, waren niet aan t klussen ervoor :)

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Als hij bij jou donkerder is kan je er echt wel vanuit gaan dat deze posi is hoor! ;)
    Mag ik je feliciteren?? :)

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    ja in het echt iets donkerder en duidelijk een streep terwijl paar dgn terug test gdn en die was heeeel erg licht... Ja mag je me feliciteren?? Uhmm durf mezelf nog niet eens te feliciteren ben in schok !! whahaha :D

7. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Zo te zien ben je zwanger, alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

haha, ok ... dan wacht ik daar wel mee!! :D
    Maar jeetje .. wat een verrassing!! :$

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Mag wel hoor meis, dol gwn met je ;)

ben gwn echt in schok vooral als je er nie mee bezig bent! Maar een 2de was altijd welkom, alleen nu dus eerder als verwacht....mocht t zo zijn en goed gaan. Pff ga ik t aankunnen met 2 kids??? :)

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Denk je??? Ja ik feliciteer mezelf ook maar heeel voorzichtig :)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

een eitje , 2 kids! :p

Gefeliciteerd!!!

12. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Zie dat jij er idd ook 2 hebt!!! OW echt joh, kan ik t aan??? Oeeeeee :p

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Een streep is een streep. Gefeliciteerd! :)

14. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Dankje!

15. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Tuurlijk kun je dat aan! Je bent al een mama, de rest komt vanzelf!
    Weet je wederhelft het al :)

16. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja. hoor :) gefeliciteerd.

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Nou zo duidelijk was mijn 1e streepje niet op mijn nod hoor hihi ben benieuwd hoe ver je bent!

Van harte gefeliciteerd!!!!! :D :D :D

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ppfff spookt van alles door mijn hoofd!!!:(

Ja mijn wederhelft komt net thuis van werk en die zei: gefeliciteerd schat, ons meisje is onderweg! ( bij de 1ste had ie ook gelijk en wil graag meisje nu hahaha) Hij zei: met mij aan je zij komt alles goed, ga ik nog ietsje harder werken en redden we t wel. Ik sta altijd achter je en mijn kinderen zullen niets tekort komen...Wel erggg lief:)
    hebben tijdje terug veel problemen gehad met elkaar en tijdje uit elkaar geweest maar topgozer voor teruggekregen en ik vertrouw er maar op dat t goedkomt, cker weten doen we t allemal natuurlijk nooit hoe onze toekomt gaat lopen.

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    ff up, meiden wat denken jullie???

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Heb je het teststaafje eruit gehaald en terug in gedaan? De streepjes zitten zo ver naar links.. Anders doe je morgen toch nog een test. Voor nu ga ik je ook voorzichtig feliciteren,niet omdat je test niet duidelijk is maar omdat ik benieuwd ben naar een volgende test. Succes alvast!

Share This Page