Ik was gisteren bij de Only in Groningen en zag daar een heel leuk jurkje: hij was bordeaux rood met een bloemenmotief, had korte mouwen en qua lengte komt ie tot de knieën. Ik heb hem niet gekocht en daar nu gigantisch veel spijt van. Ik kom zelf niet uit de buurt van Groningen dus kan hem daar ook niet meer ophalen. Zonet bij een Only hier in de buurt geweest maar daar hebben ze hem niet helaas. Nu wil ik hem dus online gaan zoeken maar ik kan hem nergens vinden. Het probleem is namelijk dat het jurkje niet van Only is, maar van een ander merk wat ze daar sinds kort ook verkopen. Ik weet de naam van het merk niet meer maar het begint met een P. Iemand die weet wat ik bedoel?
Ik zou bellen naar Only Groningen. Als ze de jurk niet kunnen overbrengen naar een andere vestiging dan kunnen ze je wel in ieder geval met merk doorgeven. Dat zoekt wat makkelijker online. Is het merk "Pieces"? Bestel er gelijk 2 dan, ook eentje voor mij, jouw kledingstijl is zo leuk
Kijk even op www.besteller.com Dat is de overkoepelde organisatie waar een Only, Vero Moda, JJ, Name It ect onder valt. Daar moet hij te vinden zijn!
Das een goeie! Ik zal zo eens bellen Nee het is geen Pieces... Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Hihi, welke maat moet je hebben?
Only heeft volgens mij Only, Vero Moda, Jaqeline de Yong en Noisy May in de winkel hangen. Zoek eens bij zalando of wehkamp, misschien dat ze m daar onder een van deze merken hebben?
Heb gebeld met Groningen. Het was voor hun te duur om 1 jurk op te sturen helaas. Het merk was trouwens Pigalle en de jurk heet pg-Mallika. Google kan me er ook niet mee helpen, grrr.... Dan maar hopen dat ik hem nog een keer ergens anders tegen kom.
Nee, maar superlief dat je helpt zoeken Het is een nauwsluitend jurkje, meer een kokerjurk. En dan is ie bordeaux- rood met een bloemenmotief in verschillende fellere kleuren.
Ik heb het ook niet kunnen vinden en moet eerlijk zeggen dat ik heel goed kan googlen. Je kan nog 1 keer naar de winkel bellen voor het artikelnummer. Dat zoekt nog beter. En als je ze toch aan de lijn hebt nogmaals smeken om het op te sturen . Het kan ook zijn dat de jurk nog hele nieuwe collectie is en nog op internet gezet moet worden.
Heb het artikelnummer ook gekregen (nu niet bij de hand want ben aan het werk) maar dat levert ook geen resultaten op. Denk dan dat het idd komt omdat het nieuwe collectie is. Ik hou de webshops de komende tijd wel goed in de gaten
Een winkel kan verzenden via post nl idd niet doen Maar via magazijn jaar winkel bij haar in de buurt is kleine moeite
Heb ik gevraagd maar dat deden ze dus niet... Weet niet precies waarom (er volgde een ingewikkeld verhaal), maar het had ermee te maken dat het te ver weg was.