Van mij heeft hij het niet.. Ik hou niet van spinnen maar probeer dit niet te laten merken, wil niet dat hij dan ook bang wordt.
Horren en katten! Onze katten zijn nu dood, maar vingen altijd alle vliegen en maakten ze dood, ik hoefde ze alleen maar op te ruimen. Nu doen we het alleen met horren
Hier zeer veel last van vliegen. Boerderij is daarvan de oorzaak. Kan met gemak en uur vliegen vangen... dan heb ik er zo 40...vind het vreselijk smerig en frustrerend. Maar niets helpt afdoende.
Hier ook hele grote smerige vliegen zodra ik de keukendeur open zet. Echt vies en zoontje is echt panisch voor alles wat vliegt, dus dat is ook wel sneu. Ik hou zoveel mogelijk de deur dicht, het is niet anders.
Ja ik heb ze dus ook! Niet netjes maar in Oostenrijk haal of vraag ik mensen een vliegenstift mee te nemen, daar ga je mee langs de ramen en ze vallen dood neer. Maar dat is verboden in Nederland. Ik heb natuurlijk ook een vliegengordijn en een grote spuitbus waarmee ik ze even bewerk. Dat gezoem alleen al maakt me knettergek. Even iets heel goors. Lang lang geleden sloeg ik er een dood met de vliegenmepper,kwamen er eitjes uit. KOTS.
Hier op elk raam en deur een hor. Ik word dus heel onrustig van vliegen. Vind het zo vies, krijg er echt de kriebels van.
Wij hebben zoveel mogelijk horren overal. En de vliegen die binnen komen worden vermoord door de hond of 1 van de katten. Vind ze ook echt bloedirritant! Maar heb wel liever vliegen dan muggen!
Ik heb ook zeker liever vliegen dan muggen! Van muggen raak ik in paniek omdat ik heel erg allergisch ben. Heb hier overigens twee katten maar beide dames zijn te bejaard om nog iets te vangen.
Hier ook, maar een paar weken geleden was t veel erger. Ze vlogen ook steeds hysterische rondjes onder een bepaalde lamp in onze huiskamer... geen idee wat daar de bedoeling van was. We hebben zo'n elektrische vliegenmepper en die was flink effectief. Nu bijna geen last meer, geen idee waar t door komt.
Nee die vliegende mieren dan die nu overal tevoorschijn komen.. ieeehw... Ik heb voor onze overkapping ook nog een schaduwdoek hangen in de tuin. Die ligt gewoon in een uur of 3 helemaal vol met die vliegmieren!
Hier ook erg herkenbaar. Net met lief een rondje huis gedaan en toch denk Ik wel een stuk of 25 gekilled. Blegh! Het zijn van die blauw-zwarte. Op internet staat dat het vleesvliegen zijn? Weet zeker dat ik nergens vlees open heb liggen of etensresten, maar naast licht en warmte schijnen ze daar op af te komen. Kadavers zijn favoriet bij die vliegen, maar nergens een dood dier bij ons in huis te bekennen hoor.... Nu ik dit topic lees mag ik toch aannemen dat misschien het weer een rol speelt? Hoop ik! Zou toch wat zijn als wij allemaal een dood kadaver van een dier in huis hebben liggen?!
@de mensen die er zo kriebel van worden: waarom hebben jullie dan geen horren? Bij de achterdeur hebben wij een hor uit 2 delen. Er zit een magneetstrip in het midden waardoor hij dus weer dicht valt sla je erdoor bent gegaan. De zijkanten maak je vast door een strip langs de zijkant te plakken (zelfklevende strip plak je op het kozijn dus geen geboor)
Wij hebben in alle slaapkamers en bij de tuindeur een op maat gemaakte hor. Ideaal!! Niet goedkoop maar het werkt heel goed!
Ik vind het niet erg dat ze in m'n huis zitten Maar waarom(!?) Moeten ze altijd op me zitten Duizend plekken om te landen en wat kiezen ze keer op keer alsof ze het leuk vinden telkens weggejaagd te worden Wordt er moordlustig van Ow en we hebben wel horren maar moet soms ook wel eens door een deur heen. Het is alsof ze daarop wachten
Wij hebben gelukkig horren sinds vorig jaar, wat een uitkomst! geen enkele vlieg! Hooguit 1 die binnenglipt als we thuis komen, maar die overleeft het geen 10 minuten. Wél hebben we afgelopen najaar en winter heeeel veel vliegen gehad boven, geen idee hoe die binnen komen. We hebben een filter voor het luchtinlaatsysteem geplaatst waardoor er echt geen vliegen binnen kunnen komen, maar we hadden ze wel. Van die hele trage waren dat. Ik weet niet hoe we er aan kwamen, maar ook niet hoe we er weer af moesten komen. Je zou zeggen, als ze 's winters binnen kunnen komen dan zomers ook, maar gelukkig niet. Er zijn dit jaar wel heel veel vliegen in het algemeen, als we even in de tuin zitten zwermen ze om je hoofd!