Vliegen in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Owh dat is het verschil dan! Hier klemt het gaas tussen het klittenband. Bij jou heb je maar 2 losse delen dan. Deel 1 op het kozijn geplakt. En deel 2 zit aan elkaar: gaas en klittenband. Misschien toch de moeite waard om te proberen dan ! Tnx

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wij hebben er normaal nooit zo'n last van, maar wat er maandag was....??

Deuren waren dicht, ramen ook. Ik heb zeker 40 vliegen gevangen!! Echt bizar... nog nooit meegemaakt.

En nu ook niks meer aan de hand.

3. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Die trage vliegen in het najaar/ winter zijn herfstvliegen of clustervliegen. Ze overwinteren in je huis.
    Wij hebben ze ook (dit huis vorig jaar oktober gaan wonen) ze komen bij ons via de zolder binnen en dan via de kieren op onze slaapkamers. Mijn vader heeft de plafond randen bij mijn zoontje zijn dichtgekit en als ik de deur daar dichthoud komen ze niet op zijn kamer.
    Onze zolder is niet geheel betimmert en met zo'n vlizotrap. Het is ondoenlijk om de kieren te vinden waar ze binnenkomen. Maar ik ga toch eens een poging wagen. Het wordt afgeraden om met gif te spuiten maar ga het toch proberen grrrrr!

4. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Nou vervelend he! We hebben bet afgelopen kaar voor het eerstgehad, terwijl we er nu voor het 4e jaar wonen. Het is ook een nieuwe woning, waar je van zou verwachten dat ie aardig dicht zit.:p

Deel Deze Pagina