Bezigheidstherapie verplichte rust

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door PetiteBelge, 9 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    HoiHoi,

ik ben momenteel 30 weken zwanger en wegens complicaties moet ik zoveel mogelijk rusten. De eerste dagen kon ik nog genieten van het netflixen en boeken lezen, maar intussen ben ik dit wel een beetje beu!
    Hebben jullie tips voor mijn tijd in de zetel op te vullen? De geboortegeschenkjes zijn besteld (enkel nog stickertjes kleven), kaartje is af, geboortelijst is af… :D dus dat is ook geen optie meer.

Alvast bedankt om even mee te denken!

2. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Ik heb dit spelletje:
    SmartGames IQ Puzzler Pro - 120 opdrachten - Breinbreker
    Ze hebben verschillende varianten. De eerste niveaus zijn makkelijk maar naarmate ze moeilijker worden kan je er echt een tijdje zoet mee zijn.

3. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ah wat vervelend!
    Misschien damond paint?
    Of een fotoboek maken van al die foto's die nog op je telefoon/laptop staan? Ook leuk als kado'tje ;)
    Even denken... ik kom toch vooral uit op creatieve dingen geloof ik:p Wat dacht je van houten vogelhuisjes of doosjes beschilderen? Of stenen schilderen, die kun je evt ergens in de omgeving neerleggen, google maar eens.
    Verder zijn er misschien wel leuke games in de appstore. Ik ben zelf fan van "tiny bang story". :thumup:
    Verder misschien leuk om kaartjes te schrijven voor eenzame ouderen. Als je nou heel creatief bent kun je ze zelf ook maken:p

Succes!

4. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Nintendo switch of iets dergelijks? Kleuren voor volwassenen?

Fruity90 vindt dit leuk.
  5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
  6. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Escape room spellen of puzzels?

7. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.834
    8.487
    113
    Vrouw
    Animal crossing op de Nintendo switch!

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Koop een kleurboek (kleuren op nummer) voor volwassenen van John Woodcock, een uitgebreide set fineliners van Stabilo en luister naar een podcast tijdens het kleuren. Heerlijk ontspannend!

9. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Bedankt voor alle tips! Ik ben niet zo een creatief type helaas :roflmao: knutselen is niet aan mij besteed. Vroeger speelde ik heel graag the sims. Ik weet niet of het mij nu nog steeds zo gaat boeien, maar heb mii net de playstation versie aangeschaft. Zal toch minstens een paar uur bezigheid brengen!

10. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.918
    8.097
    113
    Playstation ook een goed idee! Ik heb alle Lego ps4 versies gekocht in de corona tijd haha! Super leuk!

11. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.599
    3.945
    113
    Vrouw
    Een nieuwe taal leren
    Fotoboeken maken, of leren fotoshoppen of iets dergelijks
    Al je succesrecepten bundelen in een receptenboek voor het nageslacht later
    Verder kan ik precies ook alleen maar dingen bedenken als kleuren, diamond painting of haken

Verder hield mijn moeder vroeger een dagboekje bij toen ze tijden haar zwangerschap van mij opgenomen was met bedrust, ik heb dit een tijdje geleden kunnen teruglezen en vond het heel fijn om te zien hoe er 30 jaar geleden alles aan toe ging en wat er allemaal gebeurde toen qua zwangerschap, hoe mijn moeder zich er toen over voelde enz

PetiteBelge vindt dit leuk.
  12. Haje32

Haje32 Bekend lid

4 sep 2019
    583
    383
    63
    Vrouw

Deel Deze Pagina