Vakantie anekdotes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamavanjuul, 20 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Om een ander zijn topic niet te vervuilen ;)

Wij gaan altijd met de auto op vakantie....kids achterin en rijden maar. Dat levert soms de leukste en grappigste situaties op!

- Onze oudste dochter was 10 mnd toen we voor het eerst naar zuid -frankrijk gingen. Het begon achter in de auto wel heel erg te stinken. Kleine had gepoept....
    Maar...we stonden in de file rondom Parijs en het hoosde; we konden geen kant op!
    Blijkbaar wen je aan die stank, want eenmaal weer rijdende, waren we het helemaal vergeten (ontaarde ouders, ik weet het).
    Dochterlief vond het blijkbaar ook niet erg, want ze was in slaap gevallen. Dus wij: Gaan met die banaan en rijden haar het geboekte hotel.
    Daar eenmaal aangekomen...halen we dochter uit het stoeltje :$:$:$
    Tot aan haar nek onder de poep!
    Pyjama hebben we weggooid in de container achter het hotel en daar mochten we ook gebruik maken van de tuinslag om het stoeltje schoon te maken.

- jaartje later: Op weg naar zuid-duitsland, dochter ondertussen bijna 2.
    Joh, ze kakelde aan 1 stuk door! Wel 8 uren lang!
    Totdat ze een milkyway kreeg....dat ding plakte wel zo in haar mond, dat we haar een half uur niet gehoord meer hebben :p:D

2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha leuk

Wij blijven altijd in Nederland en meestal op een steenworp afstand (lees 1 uur van huis). De oudste van toen net 5 presteerde het om na 10 minuten al te vragen: zijn we er bijna? Het duurt zo lang. We moesten nog maar een half uur dus :)
    We hebben wel even uitgelegd hoe lang de buurkinderen in de auto zouden zitten voor ze op vakantie waren. Die gingen nl naar corsica. Toen vond hij het ineens niet zo lang meer duren

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha leuk! Ik zal die van mij uit het andere topic nog even herhalen ;)

Toen de oudste 1,5 jaar was reden we terug naar huis vanuit Frankrijk. Er lagen wat spullen op de achterbank, o.a. een wc rol. Die heeft ze te pakken gekregen en was 'm helemaal in kleine stukjes aan het scheuren. Wij zagen het (zij zag niet dat wij het zagen) en hadden zoiets van, wat doen we, is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling. Maar hebben gewoon gedaan alsof we het niet zagen en zo konden we ruim 2 uur (volgens mij was het zelfs 3 uur) doorrijden zonder een kindje te hoeven vermaken en zonder te stoppen :D. En bij thuiskomst, 'jeetje, wat heb jij nu gedaan!!!' :) (niet boos geworden hoor ;))

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En toen de oudste 4,5 was en we aan tafel zaten te eten, zat ze een beetje te dromen, at haast niets, niets voor haar. Dus we vroegen: wat is er? Zegt ze: ik ben verliefd. (toen kon je me al opvegen ;)). Toen we vroegen op wie dan, wees ze opzij naar de mensen die daar een tent hadden en een jongen van 5,5 jaar: op die jongen.

Het grappige is dat ze het echt flink te pakken heeft gehad toen :D. Verlegen, samen voetballen, samen filmpje kijken, komkommer delen. Had nooit verwacht dat het op die leeftijd al zou spelen! Ze bleef ook nog ruim een jaar verliefd (al hadden we geen contact meer met die mensen). Dit jaar is hij ook nog ter sprake gekomen (hij heet Rijk, en dat woord komt wel eens voorbij op de rijtjes die ze leren in groep 3), maar ze is eindelijk niet meer verliefd op hem ;)

Deel Deze Pagina