Vakantie 2010 geboekt!!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Polletjepiek, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja hoor, we konden niet langer wachten.

We gaan in september een weekje naar kreta. Om precies te zijn naar Acrogiali bij Malia. We hebben er erg veel zin in:D:p:D

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij ook hoor 3 weken geleden zoiets, in april dan naar kemer in turkije.
    We hopen dat we in juli niet kunnen gaan , dat we in verwachting zijn van een of twee mooi(e) wondertje(s).
    Dat is nog beter dan vakantie hihih

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Wij hebben gisteren onze vakantie geboekt!

We gaan 3 juni naar Turkije-Kemer,naar hotel Viking Star.
    Heb er zo een zin in!

Heeft iemand ervaring met vliegen met Sky Airlines?
    Kan nergens vinden hoeveel bagage je mag meenemen voor de kleine?

Is trouwens de eerste keer nu dat we met de kleine op vakantie gaan,dus vind het best spannend!
    Ook wat je allemaal mee moet nemen enz!

Liefs Debbie

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Elif82: Ja idd dat is veeeeeeel beter dan vakantie!Vorig jaar was ik uitgeteld in juni en konden we ook niet gaan...maar dan boeit het je ook helemaal niets.
    Maar nu heb ik wel heel veel zin!

Heel veel succes!

Liefs Debbie

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben van het weekend ook onze vakantie geboekt. Wij gaan 22 juni voor 13 dagen naar Royal Vikingen in Alanya Turkije.

Debke: geen ervaring met sky airlines. Snap dat je niet eerst 3 uur naar Amsterdam gaat met de trein dna wordt het helemaal een lange reis. Wij mogen 10kg meenemen voor ons zoontje. Je zou even kunnen kijken op internet bij skyairlines zal vast wel iets over staan.

saskia: heerlijk zeg dat jullie naar Kreta gaan. Daar heb ik veel leuke verhalen over gehoord. Ben er zelf nog nooit geweest uberhaupt niet in Griekenland

elif: ik hoop dat april jullie laatste vakantie wordt met zijn 2tjes. Daarna moet er gewoon een baby mee of 2:)

Ben benieuwd hoe dat straks gaat met ons zoontje qua slapen etc. Hopelijk gaat hij lekker slapen in de buggy als we s avonds rondje gaan wandelen.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi, hoi,

± 3 jaar geleden zijn we met mijn schoonouders naar Le Jardin geweest vlakbij Kemer. Toen vlogen we(als ik me niet vergis) met Sky Airlines. Ging heel goed, hebben toen ook eten en drinken aan boord gehad. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen was dat toen al niet meer zo. Maar verder weet ik niks over sky airlines, ik vind allen websites in het Turks en mijn Turks is niet al te best, hihi.

Wij gaan van de zomer met Transavia vanaf Groningen Airport Eelde. Dat is ca. een half uurtje rijden van waar wij wonen, wij zien het ook niet zitten om eerst naar Schiphol te reizen, dat is voor ons ook gauw 2 uurtjes rijden, wel hebben we een tussenlanding in Eindhoven of Rotterdam. Wat betreft de ruim-bagage bij Transavia mogen we 20 kg pp voor onszelf meenemen en 10 kg voor Liesje

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij hebben ook geboekt :D:D
    wij blijven alleen nog in NL
    lekker naar de camping in chaam voor 2 weken lang:D

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier ook geboekt!! 2 weken Kroatië!!! Heerlijk, nu alleen nog 8 maandjes wachten hahaha!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook geboekt!

Wij gaan met de auto naar Italie, Toscane, 2 weken. 1 weekje Toscaanse kust in een appartement, en 1 weekje binnenland Toscane op een grote camping in een stacaravan.

Ben benieuwd of het gaat bevallen want normaal vliegen we altijd en verblijven in een hotel.

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dinsdag hebben we een optie genomen op een hotel in Bodrum, en vandaag is hij officieel geboekt!
    Wij gaan 2 weken naar hotel vera club tmt! Heb er zin in.

11. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Hier ook geboekt:
    In juli gaan we 2 weken naar Mallorca, in een appartement en vliegen vanaf Rotterdam :)

12. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier vorige week ook geboekt. We gaan heerlijk naar Amerika, Florida. Heb er super zin in. Auto gehuurd en we gaan rondtrekken!

13. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hier ook geboekt, wij gaan in juni lekker 8 dagen naar Menorca.
    Ben nog nooit in Spanje geweest dus ik ben benieuwd :D

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.217
    113
    Home
    wij hebben 2 weken rhodos geboekt hotel blue horizon
    nog 4 maandjes wachten :p

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hier ook geboekt:
    In juni 11 daagjes naar Dalyan in Turkije

16. Wij hebben ook geboekt!!
    We gaan eind mei/begin juni 11 dagen naar Florida.
    Ben dan rond de 28 weken zwanger dus nog ff lekker naar de zon.

Deel Deze Pagina