huisje op camping in Frankrijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sas26, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden,

wij willen deze zomer gaan kamperen, maar zouden het wel prettig vinden om een huisje te huren op een camping. Wie o wie helpt me aan leuke tips? Liefst regio Bourgogne (Bourgondie)/ midden Frankrijk.

Via pb kan ook!

Groetjes, Sas

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ papaver, superbedankt voor je reactie!!! Zien er leuk uit die campings! Heerlijk lijkt me zeg, in Bourgondie wonen!!

Iemand nog meer tips? Altijd welkom!

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Graag gedaan! Het bevalt me hier inderdaad prima. Helaas nog geen verdere reakties op je vraag...
    Naar welk soort vakantie/omgeving/activiteiten ben je op zoek? (misschien kan ik even rondkijken voor je...)

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Papaver, dat is aardig van je! we zoeken een camping die leuk is voor kids, dus speeltuintje en zwemgelegenheid (meertje of zwembad), maar het hoeft geen camping te zijn met animatie en allerlei toeters en bellen. we houden van een groene omgeving, en zijn eerder in de buurt van Dijon/vezelay, Chateau Chinnon, Beaune, Autun e.d. geweest. heb iets gezien maar dat ligt in de morvan, volgens mij heb je daar meer kans op regen? En qua accomodatie iets als een chalet of stacaravan, op de camping zodat onze dchter lekker veel kan spelen, kindjes ontmoeten e.d.

alvast merci! (waar ongeveer woon jij in de Bourgogne?

groetjes! Sas

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hoi!

Ik woon in de Nievre in de uiterste westhoek van Bourgondie vlakbij de Loire. Zowel Chateau Chinon als Vezelay zijn hier ongeveer 3 kwartier vandaan. Wat groene omgeving betreft zit je hier inderdaad goed. Qua weer kun je heel veel mazzel of heel veel pech hebben. Je kunt er geen peil op trekken. Ik woon niet ín de Morvan en weet dus niet of het daar echt meer regent dan elders, maar mooi weer is hier nooit gegarandeerd. De eerste link (St. Pereuse) ligt net buiten de Morvan. Ik heb er in 1994 mijn (Engelse) vriend leren kennen, dus het is een persoonlijke favoriet van me. We zijn er toevallig een paar weken geleden nog geweest! :)

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Wat grappig dat jullie elkaar daar hebben ontmoet!
    Ik weet dat je natuurlijk nergens garantie krijgt op mooi weer ; ) maar volgens mij is de Morvan niet voor niets zo lekker groen hihi!
    Wij gingen vaak naar Arnay-le-Duc, zal eens kijken of ze van die camping ook een site hebben.

Groetjes!

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    thanks voor de link Torrach, helaas niets in midden frankrijk in juli...

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jammer!!!!!!

Deel Deze Pagina