Vliegen met baby; Ervaringen en Tips!

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Bloemmm, Dec 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Maar ik heb Friso.. Daar hebben ze geloof ik geen kant-en-klare pakjes van.

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Dan moet je de fles thuis alvast klaarmaken.

Je mag dus wel water meenemen, maar maximaal 100 ml.
    Of je koopt voor één keer nutrilon? Of heb je dat expres niet?

3. elly010

elly010 Actief lid

Dec 1, 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    toen die kleine van mij voor het eerst mee gin was die 4 maanden. wat ik vooral als die van mij kon drinken bleef die rustig en iets later een lange vinger ofzo.
    mijnes is altijd als iedereen moet instappen nog druk bezıg. maar valt altıjd net voor of na het opstıjgen ın slaap.
    ık ben zelfs met dıe kleıne van mıj hıj was toen 1.5 naar japan gevlogen dıt was een reıs van huıs naar bestemmıng 24 uur onderweg. en ık was alleen met hem. en dan ook nog het grootste gedeelte op schoot want ın het hangbedje dat ze hebben had hıj wel het gewıcht nog voor maar hıj was te lang.
    maar heb eigenlıjk nooıt problemen gehad met vlıegen.
    zorg dat je genoeg drınken heb wat lekkers en ıets om ze af te lıjden mochten ze echt nıet wıllen slapen.
    probeer anders voor het vlıegen wat langer wakker te houden.
    maar elke baby ıs verschıllend elke keer als ık met mıjn zoontje vlıeg denken mensen oh zıt ık weer ın de buurt van een baby maar na afloop zegt ıedereen altıjd joh wat ıs jou kleıne lıef geweest. en ja ık ben eerlıjk ook ık kan me wel eens aan een huıl baby ın het vlıegtuıg storen. mısschıen omdat dıe van mıj rustıg ıs met vlıegen.. terwıjl het echt een handenbındertje ıs normaal gesproken.
    en die kleine pakjes kant en klare nutrilon zijn super handig. je kan altijd in het vliegtuig trouwens wel water krijgen hoor.
    dus poeder mee nemen kan ook en dan doen zij er warm water bij dit water is wel altijd te warm dus of zit je lang te wachten tot het koud wordt of koud water erbıj gıeten.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat waren wij dus de laatste keer :D echt een drama, maar goed, we vlogen om 24.00 uur 's avonds :$ mijn dochtertje had alleen in de auto een uurtje geslapen en was dus doodop, vervolgens moest ze op schoot blijven zitten omdat we gingen opstijgen....nou ze heeft echt het hele vliegtuig bij elkaar gekrijst, een enorme driftbui....ja dan kijkt iedereen naar ja, tsja, sorry, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd. Daar doe je gewoon helemaal niets aan op zo'n moment. Na 10 minuten is ze in slaap gevallen en heeft ze de rest van de vlucht geslapen.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    torentje poeder mag wel mee, alleen moet je het water dan na de douane kopen.. (ik had ook een torentje poeder mee, je weet maar nooit straks valt mn fles leeg op de grond.. haha)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Dan doe ik inderdaad dat gewoon :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Oh en meiden, we hebben na de vliegtuig nog een busreis van ongeveer 30 -40 minuten te gaan..
    Hoe kom ik dan aan kokend water?? :D
    Ergens op het vliegveld (bij een cafétje bijv.) laten vullen??

9. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Maar hoe krijg je het dan gekookt? In het vliegtuig?

Houd er trouwens wel rekening mee dat ze soms moeilijk doen over melkpoeder omdat het weet-ik-veel-wat kan zijn. Ik zie zelf niet zo goed het verschil tussen melkpoeder en een fles die al bereid is. Die laatste kan ook heel gevaarlijk zijn natuurlijk ;)
    Maar goed, een vriendin van me mocht haar melkpoeder dus niet meenemen...

Share This Page