Vliegen met baby van 9 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjubidoe, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Klopt mij is herhaaldelijk verteld dat ik niets voor de kleine hoefde mee te nemen omdat er alles voor aan boord was.
    Uiteindelijk bleek onze 1 jarige zoon het te moeten doen met 1 potje voor baby's van 4 maanden oud. Hij heeft van ons nog onze broodjes meegehad en ik had nog een verdwaalde reep ontbijtkoek in de tas zitten.

Dus op de terugweg was ik voorbereid en was volgeladen.

Aan de andere kant boden ze me extra dekens aan zodat onze zoon voor onze voeten (wij hadden wel extra beenruimte geboekt omdat uit vorige vluchten is gebleken dat mijn 2 meter lange man anders niet met zijn benen weg kan), zou kunnen slapen.

2. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb besloten om het niet te doen.

Papa zou voor een cursus 3 weken weg zijn en ik zou dan de laatste week heen vliegen en dan samen er een week nog aan vast plakken.

Vind het nu gewoon iets te riskant en veel gesjouw met zo'n kleintje.. We gaan eerst maar eens een kortere vlucht ergens heen doen en evt volgend jaar de cursus en vakantie!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jammer. Mijn ervaring is dat hoe jonger je kind is, des te gemakkelijker het gaat. Een baby heeft minder jetlag dan een peuter omdat een baby veel meer slaapt. Plus, onder de twee jaar is het veel en veel goedkoper!

Deel Deze Pagina