babyfoon mee

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ellentje23, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    dames wat zouden jullie doen??
    wij vertrekken aankomende dinsdag voor 8 dagen naar tunesie,
    ons zoontje is dan 7 maanden en ik wil eigenlijk wel dat hij gewoon op tijd naar bed gaat, maar hoe hebben jullie dat gedaan of gaan jullie dat doen?

want ja je wil natuurlijk niet de hele vakantie op je kamer zitten als je kindje ligt te slapen, dus zouden jullie de babyfoon meenemen en die gebruiken of zouden jullie gewoon op je kamer blijven als die slaapt?
    ik heb natuurlijk geen zin in dat maddie verhaal dat als je terug komt van de animatie dat je kind ineens weg is!!!

misschien hebben jullie een antwoord of tips voor ons?!?!

dank je wel alvast

groetjes

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    wij hadden afgelopen jaar ook mensen met een baby in het app.complex.

Ze hadden een kamer bij het zwembad/animatiegedeelte, waar de babyfoon goed bereik had als ze even wat wilden gaan drinken.

Wij willen nu volgend jaar terug naar het app.complex en nemen ook de babyfoon mee. Maar vraag dan wel zo'n app. aan. Zie je toch wie er langs lopen etc.

Misschien zegt je gevoel wel wat anders als je eenmaal daar zit en ga je liever niet van je kamer...

3. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    dat is wel slim ja maar het is al geboekt!straks zitten we 1 hoog ofzo wat zou je dan doen?

4. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hmmm....lijkt mij niets om in een vreemd land je kind alleen te laten....ik zou dan ook maar braaf op de kamer blijven....'t is niet anders....

5. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik weet niet of je een appartement hebt of een hotelkamer? Een hotelkamer lijkt me namelijk helemaal niks, dan zit je zo op elkaars lip, ik hoop dus dat je een appartement hebt geboekt, dan heb je tenminste verschillende ruimtes en kun je gewoon lekker tv kijken/wat te eten maken/boekje lezen in het woongedeelte.

Afgelopen zomer hadden wij een huisje met vlakbij het zwembad (was een agriturismo in Toscane, dus heel kleinschalig) maar als dochterlief lag te slapen, dan gingen wij eten/lezen/tv kijken/ook even dutten etc. We deden het ook wel zo dat we elkaar afwisselden met naar het zwembad gaan. Heel relaxed allemaal hoor, eindelijk de tijd om weer es een boek te lezen ;). We vinden het erg leuk om dingen te zien tijdens onze vakantie (dit jaar naar Florence, Siena etc. geweest) maar ik vind 't ook heerlijk om lekker te relaxen en de momenten dat m'n dochter slaapt zijn daar perfect voor.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij namen haar mee als we uit eten gingen afgelopen jaar, de ene keer sliep ze in de wagen, de andere keer was ze wakker.

Als we merkte dat het niet zo lekker ging, waren we gewoon wat sneller klaar met eten en brachten we nog een paar uur op ons balkonnetje door... heerlijk relaxt.
    Wij maakte het toch niet laat, want fae was smorgens gewoon om half 7 wakker...

Een paar keer hebben we in de binnentuin voor ons apartementje gezeten, met dus zicht (10 meter) op onze voordeur. Met de babyfoon ging dat prima, maar als ik het niet had kunnen zien, had ik het niet gedaan.
    Dus ik zou de babyfoon gewoon meenemen en maar kijken of hij te gebruiken is of niet.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#7 Popkoorn, 10 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2009
    ik zou zelf mijn kind nooooooit alleen laten
    ook niet in eigen land, (kijk naar maddy in polen (of wat was het) het zal je maar gebeuren..!!!

wij zijn in juni op vakantie geweest in nederland,en als wij wegwouden ging hij gewoon mee in de buggy in zijn pyjama.,kan in slaapstand en hij heeft gewoon steeds geslapen, deken eroverheen (savonds koelt toch vaak af)
    en als we weer terug waren konden we hem zo overpakken in zijn bedje,

volgende maand gaan we naar turkije... ook dan nemen we hem gewoon mee in de buggy... ik laat hem echt niet alleen..
    ik ben er van overtuigt dat hij gewoon slaapt... zo niet... tja dan gaan we gewoon zelf ook op de kamer zitten, of zelf ook lekker optijd naar bed.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, het was Portugal, maar ach, Polen...Portugal wat is het verschil, het begint allebei met de P. (grapje :p).

On topic:

Ik heb nog geen kind(eren), maar ik zou mijn kind denk ik niet alleen in het appartment/hotel durven laten. ik denk net als Mejojo ook gelijk aan het Maddie McCann verhaal. Als je een balkonnetje hebt kan je het daar toch 's avonds ook gezellig maken. Flesje wijn erbij en lekker kletsen en bijvoorbeeld een spelletje doen. En als hij 's middags gaat slapen kunnen jullie ook lekker een tukkie doen. Doen wij ook altijd op vakantie, heeeerlijk!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha ik had er eerst portugal staan daarna begon ik te twijfelen en toch maar gewijzigt naar polen :p:p

10. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    toen onze zoon 8 maanden was, zijn we 2 weken naar de Canarische Eilanden geweest. Ik heb me aan zijn ritme aangepast, en dat betekende 's avonds om 7 uur hem op bed leggen en niet meer het appartement verlaten. We hebben een hele leuke vakantie gehad, met een wijntje op het balkon.
    Ik zou nooit weggaan zelfs niet met een babyfoon aan. Voordat je dan in de kamer terug bent, in het geval er iets gebeurt....

11. ellentje23

ellentje23 Bekend lid

30 mei 2008
    535
    0
    0
    verzorgende ig
    regio utrecht
    ja daar zit ik dus ook mee!
    we gaan met ze 7en maar denk dat ik hem dan ook gewoon in de buggy doe of anders inderdaad gewoon op me kamer blijven!!
    de gedachte dat er iets gebeurt met dean zou ik me zelf nooit kunnen vergeven!!!

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hij is nog jong dus meenemen wil makkelijk hoor vaak slapen die kids overal door heen.

zou hem ook niet laten liggen. das ook de reden dat wij niet meer naar een hotel gaan maar altijd naar eenbungalow oid zodat de kleine op de ene kamer slaapt en wij dus in de kamr of buiten kunnen zitten met wijntje ed. en boekie.

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Afgelopen juni zijn wij 11 dagen naar Tunesiƫ geweest. Tijn was toen net 2.
    Wij waren eigenlijk niet zo moeilijk en namen hem gewoon mee savonds. We zaten steeds bij het hotelterras en als hij moe werd dan hoppa buggy plat en slapen maar. Soms moesten we ff lopen, maar meestal ging dat wel goed!
    We deden dit steeds 2 dagen en dan 1 dag op tijd naar het app.
    Toen we eenmaal thuis waren zat hij binnen 2 dagen weer in zijn normale ritme. En tijn is echt niet de makkelijkste!

Ik zou hem nooit alleen laten in het app. zal mij niet gebeuren dat er 1 of andere rede is dat de babyfoon niet werkt en mijn manneke in paniek raakt!

We hadden trouwen svakantievrienden met een zoontje die precies hetzelfde deden. Wel schattig, stonden er 2 buggys naast elkaar met een doek eroverheen!

fijne vakantie, kus miek

Deel Deze Pagina