Hoi meiden, ff het volgende in de hoop dat iemand dit bekend voorkomt... Mijn zoontje is inmiddels 13 maanden. Toen hij een week of 2 was kreeg hij enorm veel last van krampjes. Heeft heel lang geduurd, wel tot een maand of 7. Liet toen ook enorm veel winden. Hiervoor ook bij een ka geweest en ook andere voeding geprobeerd ivm eventueel KMA. Kwam niets uit. Ook bij een osteopaat geweest. Na een maand of 7 ging het gelukkig over. Nu heeft hij de laatste tijd toch weer last van zn buikje, maar dan eigenlijk alleen 's nachts. Hij wordt huilend wakker en laat dan ook winden. Na een tijdje is het dan weer over, maar hij krijst het echt uit. Zo zielig. Vannacht weer zo'n nacht gehad, nu was hij echt elk uur huilend wakker. Ook weer windjes laten. Wat zou dit kunnen zijn? Hij eet en drinkt goed, ook niets anders dan anders. Hij heeft ook last van tanden nu dus kan ook dat het daarom zo'n drama was vannacht, maar vind het toch wat vreemd. Kan hij door de tanden ook winden laten (ipv poepluiers)? Hij heeft namelijk nooit echt last van veel poep als er tanden komen maar misschien uit dat zich bij hem in windjes laten? Of zeg ik nu iets heel vreemds ?
Je hebt niets aan mijn reactie, maar ik wilde toch even reageren (aangezien je nog geen reacties hebt) Onze dochter was ook extreem winderig. Echt de hele dag door en soms echt van die volwassen winden. Dat ik mijn vriend aankeek: "Moet dat nou? " maar dat hij het dus niet was Ze had ook last van krampjes, maar dat is met een maand of 6 overgegaan. Vorige week had ze een hele sterke reactie op een geprakte banaan. Huilen, gillen, overstrekken echt zooo zielig! Ik zat al met de telefoon in mijn hand om de dokter te bellen, toen ze pontificaal op mij in slaap viel, toen ze wakker werd was ze weer de vrolijke meid die ze eigenlijk altijd is. Het vreemde is dat we haar wel vaker banaan geven, maar dat ze daar nooit eerder zo op heeft gereageerd. Ik weet dus ook niet wat het bij jouw zoontje zou kunnen zijn, maar wilde toch iets opschrijven.
Dank voor je reactie! Het is zo sneu. Heb alles wat hij gegeten heeft bijgehouden (doe ik altijd) maar kan niets ontdekken wat dan anders is als hij weer zo'n last heeft 's nachts.
Hier ook een kleine man die scheten en boeren laat als een bouwvakker! Ook snachts soms dan hoor je bij hem een kreun en een steun geven en gaan die beentje omhoog en hup daar komen de winden. Ik moet zeggen dat hij dit nu al even niet meer heeft gehad, maar ik kon het vooral merken als hij wat nieuws had gegeten. Misschien moeten de maagjes dan even wennen. Maar jou kerel is al even ouder dus waarom hij het blijft doen geen idee, misschien gewoon een gevoelig buikje? Als het je niet lekker zit gewoon even langs de huisarts gaan met die vraag, je zegt dat hij het uitgilt en dat is ook zo zielig!
Ben je al naar de ha geweest? Heb hier namelijk 2 mannen van bijna dezelfde leeftijd als jouw zoontje en zit met precies hetzelfde probleem!!!