Wij willen op korte termijn lekker een weekje weg. Ik ben al weken aan het zoeken naar een mooie, het liefst groene resort met waterglijbanen en een kamer aan het zwembad. Wij willen op vakantie met zoontje 12 jaar en zoontje 5,5 maanden. Het is zo lastig een mooie luxe vakantie te vinden waarbij de baby 's middags in de kamer ligt te slapen en je zoon van 12 ook wat te doen heeft. Hij gaat niet mee met animatie teams enzo. En ik ga ook niet aan het zwembad liggen met een babyphone terwijl de baby 100 meter verderop in de kamer slaapt, daar ben ik te bang voor. Dus zoek ik iets waar je echt met je kamer aan het zwembad ligt. Welk land? maakt niet uit Vervoer? vliegen budget? hebben we niet echt, alleen 3500/4000 euro voor een weekje begin juni vind ik echt te gek Heeft iemand tips?
Ik vind zelf dit resort echt waanzinnig! Apollonion Resort & Spa (Hotel), Griekenland met Arke.nl Bij sunweb kan je ze ook boeken met prive zwembad, alleen dan voor eind juni. Hotel Apollonion Resort & Spa - Zonvakantie · Sunweb Zonvakanties Succes en laat je nog weten wat het uiteindelijk geworden is?
Kijk eens naar de Robinson clubs. Varierend van luxe, tot familie accommodaties. Voor ieder wat wils!
Bij sunweb kan je sowieso de zoekwoorden; prive zwembad intikken, dan krijg je er nog een paar voor een betaalbare prijs.
Hotel turquiose in Side, een all inclusief resort maar dan met een eigen "villa" direct aan een eigen zwembad. Turkije dus..
Bij vele hotels kan je optie kiezen prive zwembad. Turquose indd zag mooi uit op foto Zo n luxe vakantie met familiekamer en prive zwembad of direct op zwembad zal echt rond 3.500 kosten. Helaas voor luxe moet je betalen )
Bedankt voor jullie tips, klopt het is duur. Het is nu een afweging die we moeten maken. Gaan we voor heel luxe of luxe maar geen privezwembad . Natuurlijk kan hij slapen in een kinderwagen maar het is gewoon wat fijner om in een warm land om binnen te slapen. Rust hij toch beter van uit. Maargoed voor 1500 euro verschil op 8 dagen....
Delphin Imperial Antalya heeft ook letterlijk voor je kamer een zwembad. Er zijn daar maar aantal kamers en alleen de mensen van die kamers mogen van dat zwembad gebruik maken. Liggen ligstoelen bij etc.. Super luxe hotel! Ik denk dat je rond de 2500 voor een week kwijt bent daar. ( ik heb vorig jaar voor 4 pers. 2800 voor 8 dagen betaald in vakantieperiode en had een Suite met jaccuzi ed) Is wel Ultra All in.
We hebben geboekt, Club grand aqua in Side Turkije. De kleine van 12 kan niet wachten.... en mama trouwens ook niet... Dank jullie wel voor jullie tips. Ik ben benieuwd..