Wij willen rond Pinksteren even een weekend weg met ons meisje van dan bijna 11 maanden. We zoeken een park om lekker bij te kunnen komen (en slapen, hahaha), maar welke wel betaalbaar is Ik vind CP of Landal wel erg leuk, maar betaal je vaak ook voor de naam. Daarnaast verwacht ik dat wij best veel in het huisje zitten, dus dan vind ik het ook wel fijn als het een comfortabel huisje/ bed is. Er zijn natuurlijk veel meer (vakantie)parken en misschien ook wel hele kleine parkjes waar de huisjes minder duur zijn en zeker net zo comfortabel. Wie heeft er tips/ ervaringen?
Ik lees ook even mee! Ook wij willen naar een park ergens tussen nu en een week voor paar nachtjes. Zelf had ik met het laatste Landal park, Twenhaarsveld, niet zulke goede ervaringen. Was een vernieuwd kinderhuisje, maar qua schoonmaak erg slecht! Schimmel zat in de badkamer..
Heb je al een keer gekeken naar center parcs mysterie weekend op bungalows.nl? Je weet niet waar je heen gaat en scheelt een hoop geld!
Wij zijn nu twee keer naar volle tevredenheid bij Roompot / Hoogeboom Lunsbergen (Borger) geweest. Keurige huisjes: ruim, schoon, fatsoenlijk meubilair. Op het park zelf niet superveel te beleven als je vergelijk met cp / landal. Ze hebben wel een zwembadje, snackbar, winkeltje, speeltuintjes.
Vorig jaar zomer een knalactie bij bospark lunsbergen gehad. Hele week voor 90 euro. De kids vonden het er prachtig, huisjes zagen er prima uit!
Jaaa, Lunsbergen is leuk! Je hebt daar ook veldjes met bungalows waar een hek omheenstaat en speeltoestellen staan,erg leuk! Huisjes zijn niet overdreven groot,maar zeker comfortabel!
op texel zit ook een vakantiepark, weet niet precies of het heel duur is, maar voor de zomer wel leuk
Wij hebben de eerste keer in een (kinder-)chalet op een familieveldje gestaan. Dat veldje was echt leuk. Mooi afgeschermd, klein speeltoestelletje precies goed voor de jongere kindjes. De chalets zijn inderdaad niet erg groot. Maar zeker als het weer redelijk is en je er ook regelmatig op uit gaat, echt ruim genoeg. Tweede keer in een bungalow gezeten. Die zijn nog maar een paar jaar oud en echt ruim. Daar is het echt niet afzien als je wat langer binnen zit. Het speeltuintje dat daar dichtbij zit, was weer minder geschikt voor de allerkleinste kinderen.
Bospark Lunsbergen is erg leuk met in Borger-odoorn een pannekoekhuis met grote pannekoeken! Wij horen goede verhalen van Weerterbergen. Het rp park van Geldrop-Mierlo zat vol schimmel... not done dus!
Wij zijn vorig jaar naar recreatiepark Marveld in Groenlo geweest. Als je wil kan je daar een huisje huren met sauna (1 persoons). Het is een mooi park En het zwembad is er heerlijk!
Wij zijn al eens in weerterbergen geweest, op zich erg leuk park, maar helaas was ons huisje verre van schoon....
Veel huisjes zijn verre weg van schoon, helaas. Dat kan net zo makkelijk (of misschien wel juist?) bij bijv cp. Laats bij consumentenbond (volgens mij) een heel artikel over hoe vies het is en waar je nu eigenlijk voor betaald. Ik stel mij er altijd op in door een paar schoonmaakdoekjes etc mee te nemen en bij binnenkomst eerst het eea schoon te maken. Zeker bij kruipende/tijgerende baby's wil ik de vloer schoon hebben