Hallo allemaal, Wij zij op zoek naar een auto binnen budget, We zijn erg gecharmeerd van de Skoda fabia combi . Nu ben ik zwanger van de tweede. En we zijn er nog niet over uit of er nog een derde gaat komen. Toch wil ik daar wel over nadenken als optie voor de aanschaf van een nieuwe auto. Of is dat overdreven? Weet iemand of het in een fabia past Met twee kinderstoelen en een stoelverhoger? Ben benieuwd!
3 stoeltjes gaan echt niet passen in een Fabia Combi. Zowieso is het geen handige auto in combinatie met autostoelt jes en al helemaal niet als jezelf of je partner wat langer zijn. Mijn nichtje heeft de auto aangeschaft tijdens gaar 1e zwangerschap en heeft er echt spijt van! Ook de achterbak ruimte valt erg tegen. Het is geen echte station maar een combi. Ik zou voor een grotere station gaan zoals een Peugeot 307Sw of Ford Mondeo oid. Deze auto's zijn wel ruim genoeg voor 3 stoeltjes en heb je ook meer ruimte naar voren.
Er zijn niet veel gewone auto's waar 3 zitjes op de achterbank passen. Wij hebben een ford mondeo station (van 2005) daar past het wel. De modellen vanaf 2008 geloof ik hebben weer een iets smallere achterbank, dus de vraag is of het daarin ook nog past. Is trouwens wel echt een fijne auto met hele grote kofferbak! Ford Focus past ook niet. Je komt dan sneller in de mpv's met 3 losse stoelen achterin.