Ik vloog met mijn zoontje van 7 weken aangezien ik in NL ben bevallen en in het buitenland woon. Was geen probleem. Daarna nog vaak gevlogen, hoe kleiner die ukken zijn hoe makkelijker. Die van ons, helemaal in het begin, sliep constant tijdens de reis. Nu waggelt hij door het gangpad Ik geloof dat het vanaf 4 weken mag, maar kan er best naast zitten hoor, dus vraag het idd even na
Ik heb dit toevallig pas nagevraagd bij m'n gyn. Omdat ook wij in het buitenland wonen, maar in Nederland bevallen. Hij gaf aan dat het voor de baby niet zoveel uitmaakt hoe oud hij/zij is, maar dat je pas moet gaan als jij jezelf weer helemaal goed voelt.
Ja mag idd al heel vroeg. 4 jaar geleden heb ik voor het eerst gevlogen, en achter ons zat een stel met een piep kleine baby. Kwam de stuardess met een babygordel ( verplicht tijdens de vlucht) heb zo moeten lachen om het gestuntel want niemand wist hoe zo'n gordel werkte. Die moeder heeft tijdens de vlucht ook gewoon de baby de borst gegeven.
Onze beeb was 9,5 week maar het mag jonger hoor. En het ging prima ondanks dat we een lange vlucht hadden en moesten overstappen. Wij hebben ook onze familie in bet buitenland.