Hallo, Wie heeft ervaring met de Chicco buggy? Mag je die meenemen tot en met de slurf of moet deze buggy vanwege het gewicht worden ingecheckt? We vliegen met Transavia. Te zware buggy's mogen niet tot aan de gate maar weet niet of deze buggy "te zwaar" is. Bedankt, Kari
Mijn buggy was ook te zwaar eigenlijk maar hij is helemaal niet gewogen bij het inchecken. Hij mocht gewoon mee tot aan de gate. Gewoon meenemen. Enige waar ze moeilijk overdeden is de handbagage die was zwaarder dan 5kg. We hadden alles in 1 gedaan. We zeiden dat we het er wel uit zouden halen en in een losse tas zouden doen en dat was goed. Wat we uiteraard niet gedaan hebben, wel had ik een losse plastic tas bij me mochten ze het alsnog vragen om het te doen.
Hey bedankt dames. Weet iemand toevallig hoe zwaar die Chicco is? Ik heb hem van iemand overgenomen en heb geen weegschaal. Volgens Transavia mag ie max 7 kg wegen... Kari
had het in het andere topic ook al gezegd maar he op google gekeken en hij is max 7 kilo dus hij mag gewoon mee
Sorry ik had je verkeerd begrepen, dacht dat je zei dat er max 7 kg meemocht..... Maar nu weet ik het, bedankt iig! Kari
haha maakt niet uit maar zal je er niet te druk om maken ze hebben bij mij echt nog nooit een buggy gewgen en heb het ok nog nooit gezien. DUs komt helemaal goed denk ik
Hij mag mee tot instappen!Maar met terugkomst hadden wij dat de buggie helemaal stuk was!Ik zou er een klemetje/riem op doen zodat ie vast zit en niet los kan.wij zelf hebben nu een Quinny zapp gekocht en die kan in een tas dus niet makelijk kapot te krijgen!