Ik werk met Chrome. wanneer ik in google een zoekterm intyp, krijg ik een zoekresultaat ( duh, logisch) Wanneer ik op een zoekresultaat klik (meestal wikipedia eigenlijk) wordt ik doorgelinkt naar een andere site die er helemaal niets mee te maken heeft. Kortom dat resultaat is niet de website van een zoekresultaat waarop ik geklikt heb. Hoe kan ik dit oplossen? Ik vind het namelijk rete irritant :x
Komt mij niet bekend voor. Heb je al gegoogled wou ik zeggen... Ik zal eens kijken of het een bekend fenomeen is.
Ok het komt vaker door. Het idee is toch dat het een virus of iets dergelijks is. Je kan dit proberen: Please download Malwarebytes Anti-Malware and save it to your desktop.: Malwarebytes Anti-Malware - Reviews and free Malwarebytes Anti-Malware downloads at CNET Download.com Dit moet je installeren en runnen, dat schijnt te helpen... Hopelijk werkt het!
Wat raar. Ik gebruik sindskort ook Google Chrome. Ik heb toevallig toen straks nog gegoogled, geen last mee. Geen idee waar het aan ligt.
mijn vriend is te spreken over Avast, dus die heb ik gedownload. heb nog geen melding gehad van een virus oid.
heeft mijn pa ook...die heeft continue mallware spyware virussen enz op zijn pc...dus zal nu ook wel zo zijn weer.....
Ik heb geen ervaring met het malware programma, het werd aangeraden op een forum en mensen zeiden dat het werkte (terwijl virusscanners idd niets hadden gevonden). Ben benieuwd of het werkt
die avast is nu mijn hele comp aan het scannen (is altijd wel goed denk ik dan). Kan ik die andere er ook opzetten? of krijg ik dan een conflict?
hmm ik kan mij die datum niet herinneren ik heb overigens nergens anders last van, behalve bij google.
ik heb dit programma geinstalleerd en hij heeft 25 geïnfecteerde registersleutels gevonden. wtf is een registersleutel?