Welke luiers??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lolaatje1, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    We dachten eindelijk een luier gevonden te hebben die niet doorlekt 's nachts... Die van de Aldi.

Nu lekker ze nog niet door, maar afgelopen week al 2x gehad dat mijn dochtertje haar billen 's ochtends helemaal onder de prut zitten, omdat de luier kapot is gegaan.

Dit vinden we alles behalve prettig en we zijn dus op zoek naar een andere luier die het heel de nacht volhoudt.

2. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Wij hadden hetzelfde probleem! Hier werken die van de Liddl prima!

3. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    bumblies!! ben zo blij dat ik deze ontdekt heb nadat pampers zo duur geworden zijn.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.067
    1.302
    113
    Nederland
    Wij hebben altijd kruidvat luiers. Ook de luiers van de AH vind ik wel goed.

5. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Bumblies!
    (Of Kruidvat, of Jumbo, of Etos...)
    Etos kwam als beste uit de test volgens consumentenbond (geloof ik).

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier altijd die van de Kruidvat. Nog nooit problemen mee gehad.

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Wij vinden kruidvat heel fijn

8. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Overdag kruidvat en pampers active fit.
    Snachts overduidelijk pampers bay dry

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier een dure baby, alleen pampers zijn hier goed

Zelfs bij kruitvat lekt hij door elke pamper heen op een of ander manier

10. lolaatje1

lolaatje1 Actief lid

5 jun 2011
    145
    1
    18
    Kruidvat en Bumblies houden het niet 's nachts. Pampers hebben we ook al eens geprobeerd, maar ik zag dat die weer vernieuwd zijn?

Pfff, dacht je eindelijk van de ellende naar het zoeken van de juiste luier af te zijn en dan krijg je dit. Het is toch ook niet normaal dat die luiers zomaar kapot gaan?

Morgen eerst maar eens naar de Etos, die hebben volgens mij proefverpakkingen.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier alleen maar pampers.
    Overdag hadden we eerst pampers new-baby maar maatje 2 is te klein en 3 nette groot. Voor de nacht hebben we baby-dry zijn inderdaad vernieuwd volgens de verpakking. Ik vind de baby dry echt super fijn, maar dat is een kwestie van kijken wat voor jou en je baby werkt....succes met zoeken hopelijk snel de juiste pamper gevonden.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Lidl kruitvat, en een maatje groter dan, om de nacht droog te houden?
    Ik heb juist bij de pampers dat het klammig aanvoelt in tegen stelling tot de goedkopere, daarbij plakt de pamper vast aan der billen

13. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Hier C1000 eigen merk!!
    Nog geen nat bed gehad!!

Heerlijk!!

14. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

ik heb ze van c1000 een keer gehad, vreselijk! Lekte door bij iedere luier die ze om had. Had een pak pampers maatje 2, nou ook niet! Vreselijk dun wat er in zit en dus was de luier gewoon vochtig en de kleur van de urine kwam er zo doorheen.

Alleen kruidvat werkt hier perfect.

15. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Wat kunnen ervaringen verschillen!!! :)
    Gelukkig zijn ook alle baby's anders...

Groetjes!

16. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

17. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Etos!

Wij hebben hier het probleem van constant doorlekken ook gehad, maar nu aardig onder controle. Overdag draagt mijn zoontje (10 maanden) maat 3, maar 's nachts maat 5. Daarbij geef ik hem niet meer een te grote fles voor het slapen gaan en nu gaat het 9 van de 10 keer goed! Daarvoor was hij minimaal 3 keer per week helemaal nat.

Ik weet niet hoe oud jouw dochter is, maar de tip die ik hier kreeg om voor het slapen gaan minder drinken te geven, werkte hier echt super!

18. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij gebruiken ook alleen maar Etos. En ik heb nog nooit de volle prijs betaald :D met de babyzegels altijd korting.. en nu helemaal mooi!.. 2 pakken voor 12,- euro.. en als je dan ook nog de etos spaarkaart vol hebt nog eens 4 euro korting.. 2 pakken luiers voor 8 euro :D

19. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Etos en Kruidvat. Allebei super en inderdaad vaak in de aanbieding. Bij de opvang gebruiken ze ook Kruidvat.

20. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Hier ook pampers. Had al flink kruidvat ingeslagen, maar had continu een baby met natte/ vieze kleren. Dacht dat kruidvat ook goed was, maar blijkbaar is het echt een kwestie van uitproberen wat bij jouw baby het beste werkt. Bij anderen hoor ik dat kruidvat wel goed werkt namelijk...

Deel Deze Pagina