Weekendje weg.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kristalhelder, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Hoi hoi,

30 november gaan wij een weekendje weg. We zijn nu op zoek naar een leuk bungalowpark. We willen graag een leuk zwembad erbij, omdat mijn zoontje helemaal zwemfan is. Centerparcs heeft natuurlijk de mooiste zwembaden, alleen hun prijzen zijn voor ons niet echt te doen. Mijn vraag is nu of jullie een park weten met een leuk zwembad bij een andere aanbieder. Wij komen overigens uit Limburg.

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Landal 'Het land van Bartje' heeft een aardig zwembad (wat niet kan tippen aan Center Parcs, maar wat zeker wel leuk is!)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Het vennenbos.. :)

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mystery park van center parcs? Je weet alleen niet waar je terecht komt. Moet je via bungalows.nl kijken..

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zit je bij de ING? Dan kun je je rentepunten inwisselen voor ruim 150,- korting bij cp. Of iemand in de familie die dat heeft?
    Zo doen wij dat nml ;)

6. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
  7. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

en via vakantieveiling.nl????

Staan geregeld weekendjes weg op, ook voor met het gezin bij parken met een zwembad..... Succes!

8. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik lees even mee! wij zijn op zoek naar een
    leuk en betaalbaar midweekje voor eind november

9. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Inderdaad het vennenbos. Was eerst van center parcs, nu van landal. Subtropisch zwemparadijs, indoor speelland enz.

10. Resort Arcen (in Arcen :p) is echt superleuk! Geen enorm zwembad, maar vaak wel lekker rustig, en er is genoeg te doen in de omgeving! Je hebt overigens ook huisjes met een privézwembad (binnen) maar die zijn errrrg duur ;)

11. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dan moet je met zijn allen wel gezond zijn en geen kinderen hebben die nog in de kinderwagen liggen.

Voor ons geen mysteriepark meer.

Wij zijn pasgeleden naar Port Zelande geweest, erg leuk en een super zwembad. Meerdal heeft echt een gave waterbaan. Het is wel Centerparks maar wat het nu kost, geen idee.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Wellicht de last minutes van CP of een andere organisatie, scheelt veel volgens mij :)

13. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Mee eens!
    Wij zijn er vorige maand geweest en het park is echt een aanrader!
    Heb je airmiles? Kun je nog flink wat korting krijgen.

14. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Bedankt al voor voorgaande tips. Bij vakantieveilingen komt er vaak toch nog een aardig bedrag bij en daardoor zit je vaak toch alweer op de "gewone" prijs. In het vennebos zijn we al eens eerder geweest. We zaten toen in een huisje dat gedateerd was..leek van buiten een grijs vierkant blok. Ik heb astma en ben na twee dagen na huis kunnen gaan. Ik weet niet of je daar ook keuze hebt voor andere huisjes? Zal zo eens kijken. Zag ook iets waar je nog een aantal uur had voor te boeken. Dat ligt in Duitsland en degene die rijd mag na een bepaalde datum niet daar rijden, omdat daar winterbanden verplicht zijn? Het moet dus wel gewoon in nl zijn. Wel bedankt voor de tip hoor :).

15. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    de Lommerbergen (Landal) heeft een voor kinderen heel leuk zwembad.
    Vennebos idd super maar bijna even duur als CP en dan zou ik toch voor een CP gaan ...

wat niet de moeite was : bospark het wolfsven (niks te beleven als het minder weer is, zwembad stelde niks voor) en Hengelhoef : dat moet je alleen in de zomer doen want die caravans zijn veel te koud. Verder heeft dat wel een heel leuk zwembad.
    de meeste parken van Oostappengroep (die vaak geveild worden bij vakantieveilingen) zouden naar het schijnt niet zo goed zijn.

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat wil je totaal uitgeven?

17. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Nou we hebben nog niet echt een bedrag afgesproken, maar 350 bijvoorbeeld (cp) voor een weekendje vinden we een beetje overdreven.

18. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    De prijzen zijn vaak gebasseerd op het aantal personen natuurlijk, maar wij gaan dus met 2 volwassenen en 1 kind van 3. De prijzen voor de 2 persoons huisjes vallen wel mee, maar dat mag natuurlijk weer niet.

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

niemand die dat ziet joh...je kan toch campingbedje mee nemen???

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

Totaalbedrag € 248,11

weekend huttenheugte in original cottage

Deel Deze Pagina