Hoi hoi, 30 november gaan wij een weekendje weg. We zijn nu op zoek naar een leuk bungalowpark. We willen graag een leuk zwembad erbij, omdat mijn zoontje helemaal zwemfan is. Centerparcs heeft natuurlijk de mooiste zwembaden, alleen hun prijzen zijn voor ons niet echt te doen. Mijn vraag is nu of jullie een park weten met een leuk zwembad bij een andere aanbieder. Wij komen overigens uit Limburg.
Landal 'Het land van Bartje' heeft een aardig zwembad (wat niet kan tippen aan Center Parcs, maar wat zeker wel leuk is!)
Mystery park van center parcs? Je weet alleen niet waar je terecht komt. Moet je via bungalows.nl kijken..
Zit je bij de ING? Dan kun je je rentepunten inwisselen voor ruim 150,- korting bij cp. Of iemand in de familie die dat heeft? Zo doen wij dat nml
Misschien is dit iets? Goedkope gezinsvakantie! | ActievandeDag.nl Is nu nog ruim 7.5 uur te boeken..
en via vakantieveiling.nl???? Staan geregeld weekendjes weg op, ook voor met het gezin bij parken met een zwembad..... Succes!
Inderdaad het vennenbos. Was eerst van center parcs, nu van landal. Subtropisch zwemparadijs, indoor speelland enz.
Resort Arcen (in Arcen ) is echt superleuk! Geen enorm zwembad, maar vaak wel lekker rustig, en er is genoeg te doen in de omgeving! Je hebt overigens ook huisjes met een privézwembad (binnen) maar die zijn errrrg duur
Dan moet je met zijn allen wel gezond zijn en geen kinderen hebben die nog in de kinderwagen liggen. Voor ons geen mysteriepark meer. Wij zijn pasgeleden naar Port Zelande geweest, erg leuk en een super zwembad. Meerdal heeft echt een gave waterbaan. Het is wel Centerparks maar wat het nu kost, geen idee.
Mee eens! Wij zijn er vorige maand geweest en het park is echt een aanrader! Heb je airmiles? Kun je nog flink wat korting krijgen.
Bedankt al voor voorgaande tips. Bij vakantieveilingen komt er vaak toch nog een aardig bedrag bij en daardoor zit je vaak toch alweer op de "gewone" prijs. In het vennebos zijn we al eens eerder geweest. We zaten toen in een huisje dat gedateerd was..leek van buiten een grijs vierkant blok. Ik heb astma en ben na twee dagen na huis kunnen gaan. Ik weet niet of je daar ook keuze hebt voor andere huisjes? Zal zo eens kijken. Zag ook iets waar je nog een aantal uur had voor te boeken. Dat ligt in Duitsland en degene die rijd mag na een bepaalde datum niet daar rijden, omdat daar winterbanden verplicht zijn? Het moet dus wel gewoon in nl zijn. Wel bedankt voor de tip hoor .
de Lommerbergen (Landal) heeft een voor kinderen heel leuk zwembad. Vennebos idd super maar bijna even duur als CP en dan zou ik toch voor een CP gaan ... wat niet de moeite was : bospark het wolfsven (niks te beleven als het minder weer is, zwembad stelde niks voor) en Hengelhoef : dat moet je alleen in de zomer doen want die caravans zijn veel te koud. Verder heeft dat wel een heel leuk zwembad. de meeste parken van Oostappengroep (die vaak geveild worden bij vakantieveilingen) zouden naar het schijnt niet zo goed zijn.
Nou we hebben nog niet echt een bedrag afgesproken, maar 350 bijvoorbeeld (cp) voor een weekendje vinden we een beetje overdreven.
De prijzen zijn vaak gebasseerd op het aantal personen natuurlijk, maar wij gaan dus met 2 volwassenen en 1 kind van 3. De prijzen voor de 2 persoons huisjes vallen wel mee, maar dat mag natuurlijk weer niet.