Volgens mij hebben de maatschappijen dat liever niet...is 6weken oud een beetje de grens...maar neem contact op met een vliegmaatschappij dan weet je het zeker.
ja meestal is 6 weken de grens aangezien je kindje nog heel fragiel is zoiezo WAAR wil je naartoe want een klein kind is erg kwetsbaar voor ziektes, warmte / koud verschillen e.d. zoiezo zou ik me niet kunnen voorstellen waarom je het uberhaupt zou willen, je vloeit misschien nog, misschien nog wel last van hechtingen waardoor je nog steeds slecht kan zitten e.d. Je kan overtijd lopen of een ziek kindje krijgen.. (als je het voor de bevalling moet boeken) Nee mij niet gezien, pas vanaf een maand of 3-4 ...
lijkt me echt niet verstandig maar als het echt noodzakelijk is dan even de betreffende vliegmaatschappij vragen.
je baby moet 6 DAGEN oud zijn. Mits gezond en op tijd geboren natuurlijk. Heb dit al geinformeerd omdat ik ook met een kleine baby zal vliegen. Ik woon op Canarische Eilanden maar wil in NL bevallen. Nu zal mijn babytje ook al een paar weekjes oud zijn tijdens het vliegen, maar het mag dus officieel al vanaf 6 dagen...
ik dacht dat het babytje echt 6 weken moest zijn? tenminste wel bij langere afstanden. zover ik weet binnen europa weet ik niet. ik weet alleen wel buiten europa dat het kindje 6 weken moet zijn