Hoi; Laat ik de spits maar afbijten.... Wij hebben niks geboekt, ons huis staat te koop, als we in de zomervakantie het nog niet hebben verkocht boeken we een last minute. Vliegtuig-zee-zon-kindvriendelijk 8)
wij twee weken naar texel, heb er ook zin in. (wil niet zo heel ver reizen met een kind van acht maanden)
ik moet bevallen, dus ik ga niet :S Volgende week een weekje vrij, maar we gaan niet weg want we gaan de babykamer inrichten. Misschien een weekje naar center parcs in september. Dit is echt afzien voor mij... maar ja mag niet klagen ben vorig jaar naar India en Zuid-Afrika geweest (zucht )
volgende week voor 10 dagen naar Curaçao. Schoonouders wonen daar, ook zwager en schoonzus. Die gaan volgende week trouwen... Vandaar een korte vakantie die kant op. In de zomer gaan we weer 3 weken die kant op! Heerlijk hoor.
ja,dat klopt,je moet wel goed speuren op internet.wij hebben 432 euro pp betaald,de meeste beginnen bij 900 euro richting Azie.
wij gaan in augustus 2 weken naar italie naar het gardameer we hebben daar een stacaravan geboekt op een vakantiepark. 8)
wij twijfelen onwijs. We willen graag naar iets niet voor de hand liggend. We dachten even Tsjechie, maar nu las ik weer over Jersey in de Kinderen. hmm...
eind augustus 2 weken zuid Frankrijk ( languedoc) in een stacaravan en in juni nog een weekje naar de zon weet alleen nog niet waar ( waarschijnlijk Mallorca of Menorca)
wij gaan 2 weken naar Rabbit Hill van Landal bij Apeldoorn. omdat ons jongste zoontje niet zo'n makkelijke start heeft gehad hebben we gekozen om gewoon in nederland te blijven. nu maar hopen op mooi weer.