Welke aqua mundo van Center Parcs raden jullie ons aan? Mijn kinderen zijn 4 en 6, heel watervrij en durven veel. Oudste heeft over twee weken haar C diploma en is heeeeeel erg graag onderwater. Vandaar dat ik haar mee wil nemen om te snorkelen bij de tropische vissen en koralen. Dus Kempervennen of Heijderbos? (in de poll staat Kempenervennen ipv Kempervennen, ik krijg dat niet meer aangepast, sorry...)
ik zeg kempervennen . We hebben beiden parken gehad, kempervennen wel even geleden, maar we vonden die wildwaterbaan érg leuk! Tja, daar gingen we voor. Heijderbos heeft ook een spectaculaire wildwaterbaan, maar die is eigenlijk wat te heftig. Onze kinderen zijn ook érg watervrij en zwemmen erg goed- maar in Heijderbos wilde zelfs de oudste op een gegeven moment een reddingsvestje aan nadat ze amper meer boven kwam door de sterke stroming. Ook veel botsingen tegen mensen en muren, die gewoon niet te ontwijken zijn (als volwassenen schepte ik ook meermalen mensen). In kempervennen was het allemaal net wat ruimer die wildwater baan. Verder is het snorkelen sowieso leuk . Bij beiden. Maar al met al vonden wij kempervennen het leukst. Ook als park.
Ik had net naar wat filmpjes gekeken op YouTube, Heijderbos lijkt inderdaad flink heftig...vooral mijn zoontje (heeft nog geen zwemles of diploma's) vindt de wildwaterbaan geweldig, maar Heijderbos gaat wel erg hard/lomp... Bedankt voor je mening! Ben benieuwd of meer mensen dit zo hebben ervaren.
Voor kleine kinderen zou ik niet kiezen voor de wildwaterbaan van Heijderbos Hij is wel leuk om naar te kijken (zoontje van 3 kreeg er geen genoeg van!)
Ik zelf vond kempervennen dus geen reet aan, maar dat is puur voor mezelf en wat oudere kinderen Wildwaterbaan ging zó zacht, dat we onszelf vooruit moesten duwen. Misschien dan idd beter geschikt voor jongere kinderen. En Idd, ze hebben een leuk kinderbad/speelgedeelte! Leuk voor kleine kindjes!
Kempervennen! Ik vond daar het kindergedeelte in het zwembad mooier. Het heijderbos vond ik de wild waterbaan niet echt geschikt voor kinderen. Je kan er wel met ze eraf, alleen dan moet je er halverwege uitgaan. Wat ik wel een pluspunt aan het Heijderbos vond, is de jungle doom.
Wij komen net terug uit het Heijderbos en hier vonden ze de wildwaterbaan echt geweldig maar hier zijn de oudste kinderen al 10 en 12 jaar. Ik ben er zelf ook meerdere malen doorheen gegaan en het is inderdaad veel botsen tegen mensen en je gaat best regelmatig flink onder water. Ik heb heel wat kindjes hopeloos tegen de stroming zien trappelen. Ging allemaal goed maar ik denk dat mijn kinderen het op de lft van 6 jaar niet hadden kunnen waarderen. Ze hebben nog wel een andere snelle overdekte glijbaan en die is ook ontzettend leuk. Ik vind Heijderbos een heerlijk park. Zijn nu voor de tweede keer geweest. Ze gaan overigens wel het zwembad verbouwen. De koepel wordt medio juni vervangen en ik vermoed dat het zwembad dan ook zal sluiten dus wel iets om rekening mee te houden. Kempervennen ben ik heel lang geleden geweest maar kan me niet meer herinneren. Was zelfs nog in onze tijd zonder kinderen.