Helaas had ik noodweer op vakantie en zijn onze excursies afgelast. We zijn totaal niet geholpen door het reisbureau en hebben ook nog geen geld terug gekregen. Ik heb een mail gestuurd, zowel op vakantie, maar ook nog thuis met een klacht. We hadden alles beter zelf kunnen boeken namelijk, want we zijn gewoon laten zitten. Alleen nu zijn we ruim een week verder en nog geen 1 reactie terug. Terwijl als je bij ze wilt boeken, ze dezelfde dag nog reageren. Morgen ga ik ze bellen hoor, maar hebben jullie nog tips?
Inderdaad wat is noodweer. Dusdanig dat de vakantie in zijn geheel niet door kon gaan of alleen (bepaalde) excursies niet? En als het je echt zo hoog zit, dan zou ik vandaag al contact opnemen. Maar ik denk dat je verwachting om nu al geld terug te hebben niet echt realistisch is. Denk dat daar wel een paar weken overheen gaan en dat is dan in het scenario dat je inderdaad recht hebt om geld terug te krijgen.
Ik zou de voorwaarden van je reis ook even doornemen. Als ze vaker excursies boeken dan zal daar vast iets over in staan of je je geld terugkrijgt als er noodweer is. En inderdaad, vaak gaat er wel wat tijd over zo'n klachtbehandeling heen... eerder weken dan dagen...
De excursies worden volledig terug betaald, alleen het reisbureau is de tussenpersoon en de contactpersoon. We hebben 0x van ze te horen gekregen dat het niet door zou gaan en stonden er dus voor niks. Noodweer als in storm en een dag lang ook geen vluchten van en naar die luchthaven.