hoi, Volgende week gaan wij vliegen met onze kids van 3 en 1. als het goed is kun je volgens mij thuis al je tickets reserveren( bedoel inchecken).maar waar kan ik nu het beste me plaats in het vliegtuig boeken? wie kan ons daarin helpen? grt serena
Volgens mij maakt dat niets uit. Ik zou wel naast elkaar willen zitten in elk geval en anders 2 keer 2 stoelen achter elkaar en verder mag je met kinderen niet bij de nooduitgang zitten.
met z'n 3en kun je mogelijk precies naast elkaar en ik zou juist voorin of achterin gaan zitten, zodat je niet te ver hoeft te lopen naarde wc + met in en uitstappen. Verder heeft je kindje van 3 wat te zien met alle mensen die passeren náár de wc's, + stewards en stewardessen.. waar ga je heen trouwens? Wij gaan komende week
Met welke maatschappij vliegen jullie en hebben jullie het reserveren van stoelen er ook bij gekocht? Online inchecken wil nl nog niet zeggen dat je ook je stoelen vooraf vast kan zetten. Hiervoor moet je extra betalen.
wij zaten met J op de eerst rij daar heb je lekker beenruimte en kon hij staan. Was trouwens met Air Berlin. Het was ook een toestel van 2 keer 3 stoelen naast elkaar.
we vliegen met klm ik begreep dat we 30 uur van te voren konden inchecken dus de stoelen reserveren waardoor we met de kids niet op schiphol in de rij hoeven te staan??? of begrijp ik het nu verkeerd??? wie legt het mij uit?
Vorig jaar een vlucht van 9 uur gemaakt met een 3 en 1 jarige en wij hebben er voor gezorgd dat we in elk geval naast elkaar zaten en dit was alleen mogelijk in het middenpad. Vlucht ging super!
Je kunt van tevoren inchecken maar als je reist met een baby op schoot zijn er veel maatschappijen die je geen stoel laten kiezen. Dat komt omdat je met een baby niet op alle plaatsen in het vliegtuig mag zitten. Je kunt dus wel inchecken om te garanderen dat je bij elkaar zit, maar denk dat je dus in veel gevallen gewoon een plaats toegewezen krijgt. Zo is het iig bij KLM waar wij een paar keer per jaar mee vliegen...
En ja, je kunt dus wel inchecken zodat je op het vliegveld dat niet meer hoeft doen. Echter, als je met koffers reist zul je die altijd nog wel in moeten checken en er blijft dus altijd een kans bestaan dat je nog wel (even) in de rij moet wachten. Maar dan zou ook 1 van jullie kunnen gaan terwijl de anderen wacht met de kinderen. Hoe ver van tevoren je in kunt checken verschilt per maatschappij en bestemming. KLM in Europa is 30 uur, buiten Europa volgens mij 24 uur. Maar dat zal zeker wel op de website vermeld staan.
Klopt, zo is het bij veel vliegtuigmaatschappijen. Er mogen namelijk ook geen 2 baby's op 1 rij. Bij Transavia en XL airways mag je, als je met baby reist, niet zelf je stoelen kiezen.
Ik zou vooraan gaan zitten. Meer beenruimte Dicht bij de wc Minder herrie ( als je in het midden zit dan zit je naast de motor en dat maakt lawaai.) Wij mochten tot nu toe altijd met een baby op schoot voorin zitten..
Wij zijn net terug van vakantie. Hebben gevlogen met corendon en van te voren ingecheckt...we mochten gewoon onze eigen plekken uitkiezen. Ik was wel verplicht aan het raam te zitten met baby op schoot.