Iemand ervaring met Center Parcs in Frankrijk?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Minny, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Het lijkt ons lekker om eind mei een weekje naar een Center Parcs in Frankrijk te gaan. Maar liggen ze nou echt in de middle of nowhere of valt het mee? Kan het op de site niet echt vinden en aangezien ik Frankrijk niet zo goed ken, weet ik niet wat nou grote plaatsen zijn.

Iemand hier al eens geweest?

2. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ja, wij zijn in Les Trois Forets geweest, mooie omgeving, mooi park, was super!

3. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    In welke maand was jij daar? Wij willen graag eind mei begin juni. Hoop dat het dan mooi weer is.

Ligt het park wel in een levendige omgeving? We willen namelijk niet helemaal afgezonderd zitten in the middle of nowhere...

4. Babbs

Babbs Niet meer actief

We waren hier begin september vorig jaar en hadden goed weer. Leuke plaatjes heb je op een kwartiertje rijden. Ook een hele grote supermarkt. Het eten op de plaza en het supermarktje zijn echt schofterig duur, maar dat is vaak zo. We hebben daar alleen stokbroodjes gekocht bij de bakker.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Ik ken Frankrijk niet zo goed, maar zitten hier in de buurt ook leuke meertjes/rivieren waar je kunt zwemmen of mooie bezienswaardigheden?

6. Renaat

Renaat Actief lid

Nov 20, 2008
    119
    0
    16
    Gelderland
    Wij zijn afgelopen zomer (eind juli) naar Les Bois-Francs geweest. Het weer was toen helaas niet zo mooi, ongeveer 19 graden en af en toe regen. Het is wel een hele rustige omgeving waar het park ligt, wel een aantal kleinere plaatsen in de buurt. We zijn wel veel wezen fietsen maar meestal fiets je hetzelfde rondje omdat alles heel steil is en best ver uit elkaar ligt.

Het park zelf is wel mooi, ook een mooi zwembad. Het personeel op het park spreekt eigenlijk geen woord engels, dat vonden wij wel jammer.

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Van Denemarken naar Frankrijk geswitcht? :)

8. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

9. justjes

justjes Bekend lid

Oct 3, 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paar jaar geleden in les hauts des bruyeres geweest. Was een heel groot park in de bossen, (je had wel een fiets nodig om van je huisje naar t centrum te komen.) We hebben een leuke tijd gehad, was genoeg te doen in het park, mooi zwembad.
    Vlakbij ligt de stad Orleans wat ook zeker een aanrader was. Ook zijn we naar zo'n kasteel aan de Loire geweest was ook mooi.
    Riviertjes en meertjes om te zwemmen denk ik niet, daar ligt het te noordelijk voor. Dat is meer in zuid Frankrijk.

Share This Page