Hallo, We willen dit jaar graag weer eens op vakantie. Dit zou voor ons de eerste keer zijn dat we zonder ouders en met onze kinderen (5jaar en dan 3jaar) op vakantie gaan. we zijn 8 jaar geleden voor het laatst op vakantie geweest in het buitenland maar toen woonde we beide nog thuis. We willen graag naar een kindvriendelijke camping/hotel in italie of spanje. We vinden het belangrijk dat het veilig is voor de kinderen en dat er voldoende te doen is voor de kinderen. onze kids zijn nogal zeer ondernemend dus bij ons staat veiligheid heel hoog. We willen ook graag een Stacaravan of een vakantiehuisje op een camping. nu is aan jullie de vraag weten jullie een leuk en betaalbaar vakantie verblijf. het liefste bij de kust in de buurt hoeft niet direct aangrenzend te zijn. we willen trouwens reizen met onze eigen auto, dus we hoeven alleen maar een vakantieverblijf. alvast bedankt voor jullie hulp. liefs kikkert
Heb mijn tekst even gekopieerd vanuit een ander topic waar ik op had gereageerd: Mallorca is erg leuk ook met kinderen. Wij zijn er nu 2 keer geweest met onze jongens. De eerste keer zaten we in Santa Ponsa. In dit appartement: Aparthotel Club Santa Ponsa, Santa Ponsa | Neckermann Erg leuk appartement met ruime kamers en een heel groot balkon. Eten was heerlijk, met steeds een ander thema. Leuke kinderanimatie. Enigste probleem was dat dit hoog op de heuvel lag. Nu reden er wel steeds shuttle busjes vanuit het hotel naar het strand, kosteloos. Alleen als je in de avond even naar het stadje wou was het wel een eind lopen. Vooral met een (tweeling) buggy.... En we zijn ook een keer in Cala Bona geweest. Dit loopt over in Cala Millor. Je hebt een hele lange boulevard daardoor. In de avond zijn er leuke dingen te doen in het centrum en je hebt er leuke eet tentjes. We zaten toen in Protur Floriane. Appartementen Protur Floriana Resort, Cala Millor | Neckermann Dit was ook een super leuk hotel. We hadden een familie kamer. Dus onze zoontjes hadden ook een eigen slaapkamer. Het hotel is opgesplitst in 3 delen. Loopt wel een weg langs maar eigenlijk rijd daar niemand. Soms een bus om toeristen op te halen van het hotel. We zaten beneden en daarom een groot terras. We hadden dan 2 zonbedjes tegen elkaar aangezet zodat onze mannetjes niet weg konden lopen. Je hebt daar 3 zwembaden verdeeld over de gedeeltes. En 2 restaurants. Heelijk eten, en een leuke animatie. Hotel is heel schoon en netjes. Binnen ongeveer 7 minuten zat je op het strand van Cala Bona. als je naar Cala Millor wou moest je ongeveer 10 minuten langer lopen ( stranden zijn daar wel mooier) We hebben absoluut geen last gehad van Engelse toeristen. Ik denk dat je meer overlast hebt als je naar El Arenal gaat. We zijn jaren terug ook eens in Cala'dor geweest. Ook wel leuk alleen vind ik Cala Bona, Cala Millor leuker. vliegtijd is ideaal, 2,5 uur. En vaak veel kindjes op 1 vlucht. Vorige keer 33 kinderen aan boord. Veel kindjes liepen lekker door het gang pad heen en niemand stoorde zich daar aan.
oh dit is wel een vliegvakantie.... Wij zijn een keer naar Bella Italia geweest aan het Gardameer. Was een autovakantie. Maar dit was in de maand juni. Ik zou er in het hoogseizoen niet willen zitten omdat het een vrij grote camping is
wij gaan naar camping yelloh villages mas san joseph aan de costa brava. wij zijn er vorig jaar ook geweest en het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar terug gaan. dat doen we anders nooit, 2 keer naar dezelfde camping.
Wij gaan al jaren naar El Delfin Verde, Torroella de Montgri, Camping & Bungalow.. - Inicio - Bienvenido a El Delfn Verde dit is in spanje aan de costa brava leuke omgeving erg kindvriendelijk, veel te doen en heel veel faciliteiten, het is een grote camping, maar onze ervaring is dat je het op kan zoeken maar ook voor de rust kan kiezen, (oh ja ligt direct aan zee)
Le capanne italiƫ. Hele leuke camping met stacaravans en tenten. Vorig jaar geweest en dit jaar gaan wij weer, haha.