Ik wil mijn man voor zijn verjaardag een weekend met z`n drieen geven. Nu heb ik bij center parcs zitten kijken en dat is toch best duur voor een weekend (wij zitten aan een weekend vast omdat Peter niet veel vrije dagen meer heeft). Hebben jullie misschien ervaringen waar je redelijk betaalbaar een leuk huisje kunt huren waar wel iets te doen is (zwembad vind Marin erg leuk). Alvast bedankt voor het meedenken! Groetjes Senna
Ik krijg vaak reclamemails van hotelspecials.nl Daar stond vorige week een midweek bungalowpark in met een 6-persoonschalet voor 89,00. Incl. kosten was het zo'n 120,00. Er staan in die mail ook altijd hotels met 2 of 3 nachten voor iets minder dan 30,00 pppn. Ik heb vandaag nog een mail gehad. Wil hem je wel doorsturen als je je emailadres even pb-t.
Landal greenparks is stukken goedkoper en hebben ook bij de meeste parken wel een zwembad...kijk dan ook bij de last minute's
Aanbieding van hotelspecials was idd van Roompot. En Landal is stukken goedkoper dan CP. Wel veel minder faciliteiten maar met een dreumes vind ik dat persoonlijk geen enkel probleem. Pas met tieners zou ik naar CP gaan. Aanbiedingen van Roompot: http://www.roompotparken.nl/aanbiedingen_last_minutes/actiedetail?referer=weg6&actie_id=741
Wij zijn eens op het kuierpadtien in een kuierpad huisje geweest. kuierpadtien Een enorm leuke "camping/bungalowpark" Je kan er n soort van blokhutjes huren die helemaal niet duur zijn. Maar ook sta caravans en als je het heel luxe wilt bungalows. En de prijzen zijn niet te extreem. Zit vanalles in de buurt maar op t terein zelf is ook veel te doen voor kinderen. Buiten en binnen zwembad oa En speelweide met vanalles. Er is zelfs nog n spetter vennetje. Maar goed de buiten zwem dingen zullen ondertussen niet echt meer aanlokkelijk zijn Als ik nu zou moeten kiezen centerparks of weer op t kuierpadtien zou ik t laatste weer kiezen.
Kuierpadtien is GEWELDIG! Wij zijn daar vroeger regelmatig geweest om te camperen. Echt een bijzondere mooie camping!
Als je wel naar center parcs wilt: kijk op woensdag na 12 uur op hun site. Dan geven ze behoorlijke kortingen op weekendjes etc. En Roompot heeft soms echt spotgoedkope weekendjes (mn weerterbergen en cochem). Wel in de wat minder populaire periodes van het jaar natuurlijk....
Ben ook aan het kijken geweest voor een midweekje vakantie in Oktober. Center Parks is bijna 300,= duurder dan Landal Green Parks. Dus heb een aanbiedingshuisje van Landal geboekt voor Oktober. Met ontbijt erbij. Totaal 289,= Was bij Center Parks 500,= kwijt. Kan haast niet wachten tot het zover is. We hebben namelijk nog maar 1 week vakantie gehad dit jaar.
Wij kregen bij landal greenparcs nog extra korting omdat er een kleine mee gaat. Dan krijg je jonge gezinnen korting van (als ik het me goed herinner) 20%.
Hoi Wij gaan in Oktober een midweek naar Bospark Beekbergen, in de buurt van apeldoorn. Dit kost ons incl. linnen, annuleringsverzekering, toeslagen, reserveringskosten e.d. 173.00 in totaal. Gevonden via www.bungalows.nl Vond het ook een heel makkelijke overzichtelijke site, ook veel goedkope aanbiedingen
Wanneer wil je daar heen? Vanaf november ofzo hebben ze vaak aanbiedingen op de site van Landal staan, dat kun je dan een paar weken van tevoren boeken, maar scheelt enorm. Heb ik vorig jaar ook gedaan, een lang weekend in een 6-persoonshuisje in Duitsland voor maar 99 Euro! Huisje was wel wat vergane glorie, maar het park was leuk.
Ik heb geboekt bij kuierpadtien! Ziet er erg mooi uit en ik heb er helemaal zin in, prijzen vielen inderdaad mee! Bedankt meiden! Kus Senna