betaalbaar huisje voor een weekend 2 pers. en dreumes

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by senna1979, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik wil mijn man voor zijn verjaardag een weekend met z`n drieen geven.
    Nu heb ik bij center parcs zitten kijken en dat is toch best duur voor een weekend (wij zitten aan een weekend vast omdat Peter niet veel vrije dagen meer heeft).
    Hebben jullie misschien ervaringen waar je redelijk betaalbaar een leuk huisje kunt huren waar wel iets te doen is (zwembad vind Marin erg leuk).
    Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Senna

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik krijg vaak reclamemails van hotelspecials.nl

Daar stond vorige week een midweek bungalowpark in met een 6-persoonschalet voor 89,00. Incl. kosten was het zo'n 120,00. Er staan in die mail ook altijd hotels met 2 of 3 nachten voor iets minder dan 30,00 pppn. Ik heb vandaag nog een mail gehad. Wil hem je wel doorsturen als je je emailadres even pb-t.

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Landal greenparks is stukken goedkoper en hebben ook bij de meeste parken wel een zwembad...kijk dan ook bij de last minute's ;)

4. famke84

famke84 Actief lid

Nov 21, 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    roompot.nl

Schijnt ook goedkoop te zijn!

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
  6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij zijn eens op het kuierpadtien in een kuierpad huisje geweest.
    kuierpadtien
    Een enorm leuke "camping/bungalowpark"

Je kan er n soort van blokhutjes huren die helemaal niet duur zijn. Maar ook sta caravans en als je het heel luxe wilt bungalows. En de prijzen zijn niet te extreem.
    Zit vanalles in de buurt maar op t terein zelf is ook veel te doen voor kinderen. Buiten en binnen zwembad oa En speelweide met vanalles. Er is zelfs nog n spetter vennetje. Maar goed de buiten zwem dingen zullen ondertussen niet echt meer aanlokkelijk zijn :)

Als ik nu zou moeten kiezen centerparks of weer op t kuierpadtien zou ik t laatste weer kiezen.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Kuierpadtien is GEWELDIG!
    Wij zijn daar vroeger regelmatig geweest om te camperen. Echt een bijzondere mooie camping!

8. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Als je wel naar center parcs wilt: kijk op woensdag na 12 uur op hun site. Dan geven ze behoorlijke kortingen op weekendjes etc.
    En Roompot heeft soms echt spotgoedkope weekendjes (mn weerterbergen en cochem). Wel in de wat minder populaire periodes van het jaar natuurlijk....

9. ingie

ingie Bekend lid

Dec 8, 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ben ook aan het kijken geweest voor een midweekje vakantie in Oktober. Center Parks is bijna €300,= duurder dan Landal Green Parks. Dus heb een aanbiedingshuisje van Landal geboekt voor Oktober. Met ontbijt erbij. Totaal €289,=
    Was bij Center Parks €500,= kwijt.
    Kan haast niet wachten tot het zover is.
    We hebben namelijk nog maar 1 week vakantie gehad dit jaar.

10. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Wij kregen bij landal greenparcs nog extra korting omdat er een kleine mee gaat. Dan krijg je jonge gezinnen korting van (als ik het me goed herinner) 20%.

11. Female

Female Niet meer actief

Hoi
    Wij gaan in Oktober een midweek naar Bospark Beekbergen, in de buurt van apeldoorn.
    Dit kost ons incl. linnen, annuleringsverzekering, toeslagen, reserveringskosten e.d. € 173.00 in totaal.
    Gevonden via www.bungalows.nl

Vond het ook een heel makkelijke overzichtelijke site, ook veel goedkope aanbiedingen

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Wanneer wil je daar heen? Vanaf november ofzo hebben ze vaak aanbiedingen op de site van Landal staan, dat kun je dan een paar weken van tevoren boeken, maar scheelt enorm. Heb ik vorig jaar ook gedaan, een lang weekend in een 6-persoonshuisje in Duitsland voor maar 99 Euro! Huisje was wel wat vergane glorie, maar het park was leuk.

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb geboekt bij kuierpadtien!
    Ziet er erg mooi uit en ik heb er helemaal zin in, prijzen vielen inderdaad mee!
    Bedankt meiden!

Kus Senna

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik hoop dat jullie er net zo van gaan genieten als wij hebben gedaan :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je topic naar: Vakantie.
    Elmo

Share This Page