Vliegen (met vakantie) en mogelijke zwangerschap...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Volgens mij is er hier al ooit es een topic van geopend maar kan het niet zo snel vinden....

Maar ik ga zaterdag 16/9 met het vliegtuig naar de Canarische Eilanden, echter vraag ik me voor de terugvlucht af of dat kwaad kan als ik eventueel (please let it be [-o< ) zwanger ben??

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is maar ik denk tussen de 26 en 30 september. Ik ga tot en met 27/9 met vakantie en ik neem overigens GEEN ZWANGERSCHAPSTESTEN mee (wil geen teleurstelling hebben tijdens de vakantie)

Maar goed ik maak me dus lichterlijke zorgen...

Greetz Silla

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    volgens mij kan vliegen in een begin van een zwangerschap geen kwaad.
    Vanaf een paar maand (6ã7) mag je niet meer vliegen.

Ik weet niet of ik t goed heb hoor, :oops: :)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    over het algemeen mag je tot (verschilt per maatschappij en of complicaties) 32(met compl.) tot 36 wkn (zonder compl.) niet meer vliegen...dus maak je totaal geen zorgen als je toevallig op vakantie zwanger raakt meid...

fijne vakantie alvast..

4. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik ben 19 Mei zwanger geworden (wist het toen uiteraad nog niet) en ben toen 25 Mei op vakantie geweest. Daarna zijn we 19 Aug. weer op vakantie geweest. Kan absoluut geen kwaad. Zou alleen oppassen met het drinken van kraanwater en ijsblokjes daar!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nog even een aanvulling: Aangeraden wordt als je lang vliegt af en toe even op en neer te lopen, dat is goed voor je bloedcirculatie.

6. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Het kan soms inde eerste drie maanden niet zo prettig zijn om te vliegen in verband met eventuele misselijkheid, maar daar zou het bij jou nog te vroeg voor zijn. Geniet er maar lekker van!!!

Deel Deze Pagina