Komende week is onze klusweek.. En vriendlief en ik zien elkaar die week maar één keer....en niet op het goede moment! GGRRRRR!
Hoeft opzich niks uit te maken, mijn vriend en ik zagen elkaar door omstandigheden een maand of 3 ook maar 1 of 2 keer in de week en laat ik nou net in die periode zwanger zijn geworden!! Succes.
idem dito! ik begrijp je... hij is voor zijn werk deze week, tijdens mijn vruchtbare periode, in het buitenland voor zijn werk. én volgende week ook al. dat wordt dus klussen geblazen vrijdagnacht én dit weekend! Veel succes meid! xXx Liesje25
Ik weet er ALLES van meis.... Kijk maar... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18714 Knuffie...je staat niet alleen in je frustratie...
Ik zou echt gek worden!! Als m'n mannetje moe is , of moet tennissen ..dan voel ik me van binnen al gaan koken ! Klussen moet je ...denk ik dan Petje af voor jullie hoor! Mirre
ik herken het ook hoor. ik dacht, september gaan we lekker regelmatig klussen maar ik werd ziek, griep. en echt zo ziek dat je echt geen zin hebt om te klussen. ik denk dat ik op dag 13 eisprong had en we hebben op dag 10 en 14 geklust. ik denk dat ik dus pech heb, dag 10 is wel erg vroeg en dag 14 te laat. groetjes
Joepie! Vriendlief heeft door dat het toch wel erg belangrijk is om te komen klussen deze week! Helemaal speciaal voor deze gelegenheid, komt hij mijn kant op vandaag....(we wonen ongeveer 80 km van elkaar af)... Blij als we einde van dit jaar kunnen gaan samenwonen...