Hey meiden, Ik probeer het kort uit te leggen: Ik ben al ruim 8 jaar niet meer aan de pil. heb de afgelopen 8 jaar nooit pijn aan mijn borsten en ben altijd 4 a 5 dagen echt goed ongesteld met heftige ongipijnen. mijn laatste ongi was 14 augustus begonnen, dan zou ik de volgende op 10 september moeten hebben, uitgaande van een cyclus van 27 dagen. op 24 augustus heb ik mijn ei gevoeld. nu komt het vanaf ong 1 september had ik last van kokhalzen, vreselijk beurs gevoel in mijn borsten!! aanhoudende steekjes in mijn baarmoeder, en vreselijk veel plassen...... om het half uur ongeveer. Verder was ik heel moe maar werd ook ineens heel vroeg wakker steeds Op 7 september kreeg ik wat ergere krampen in mijn baarmoeder, smiddag kreeg ik roze bruin verlies, vrijdag wat roze rood verlies en zaterdag in de loop van de ochtend was het weg. het heeft al met al ruim anderhalve dag aangehouden. zondag had ik nergens last van, nu stond ik vanochtend op met een ontzettende pijn in mijn onderrug en had ik weer last van wat slijm, dit keer donkerbruin en alleen bij het afvegen. ook heb ik nu lichte ongikrampjes in mijn baarmoeder. het beurse gevoel in mijn borsten is zo goed als weg, maar plas nog steeds veel en heb sinds twee dagen mijn hele kop met pukkels vol zitten kan iemand hier een verklaring voor geven, ik weet het namelijk niet meer. Ik heb zondag negatief getest, achteraf was dat precies op mijn NOD.
Allereerst zie ik dat je banner staat dat je op dag 5 bent in je cyclus en ik ga er vanuit dat je 7 september als ongesteldheid hebt gerekend. Ik denk niet dat dit je ongesteldheid was, als ik je verhaal zo lees. Volgens mij ben je gewoon twee dagen overtijd nu. Ik zou het nog even afwachten en morgen ochtend of over een paar dagen nog een keer testen als je niet ongesteld bent geworden. Wie weet had je gisteren nog niet genoeg hormonen aangemaakt, waardoor de test negatief gaf. Spannend hoor!
Ik zou morgen nog een keer testen, misschien was je HCG nog te laag om een positieve test te geven. En misschien kun je een test van een ander merk gebruiken, sommigen zijn gevoeliger in hun meting dan anderen.
ja dat vermoeden had ik ook al. maar je wordt heen en weer geslingerd want als een zwangerschapstest positief aangeeft vertrouw je erop en als dee negatief aangeeft vertrouw je er niet op. waarom dan nog uberhaupt testen doen denk ik dan. ik heb al afgesproken met mezelf dat als deze klachtjes aanhouden dat ik van het weekend nog maar eens ga testen. wat mij ook aan het twijfelen brengt is dat mijn zus 2x pas na 9 weken positief testte en mijn beste vriendin pas na 12 weken
ik hoop het maar hou nergens rekening mee. vind alles gewoon raar. maarre jij overtijd zie ik! spannend joh. succes ook! ennuh ik hoor/lees het wel he
Ja voor mij is het ook nog spannend. 2x eerder getest, een keer voor NOD en 1x op NOD beide negatief. Maar ja altijd regelmatige cyclus gehad dus inderdaad erg spannend.. Ga vanmiddag maar weer eens twee testen halen, dit keer bij de apotheek. Wil eigenlijk morgenochtend dan gaan testen, maar hoop dat ik dat vol houd. Ben de laatste dagen misselijk en heb een raar gevoel in mijn buik, nog geen vooraankondigingen van de duvels... Maar ja in de 1e ronde meteen raak lijkt me ook wat snel... Jullie horen het!!
ik heb vande week wel bloed verloren en maar een paar dagen en niet veel. sinds vanmorgen heb ik een beetje rose/licht bruine afscheiding. ik verlies al een paar dagen geen bloe meer en dan krijg ik dat. ik heb nog steeds pijnlijke borsten net een soort brandende gevoel. last van mijn onderrug, misselijk, krampjes en steekjes in mijn buik, mijn tepels worden ook wat bruin. ik ga morgen of overmorgen toch maar een test doen, want dan zou ik 1 week overtijd zijn. bah ik word er gek van. liefs san.
spannend allemaal hoor. Ik heb nu sinds vrijdag ongi pijnen en zaterdag waren ze weg en zondag avond begon het weer...maar je raad het al niet ongesteld dus en weet nu niet wat ik er van moet denken want mijn cyclus is onregelmatig als ik mij kortste cyclus pak is dat 22 dagen ... Kun je zwanger zijn en toch ongi pijnen voelen liefs
ja die pijnen voel je wel geloof ik. een vriendin van mij die was de eerste 2 maanden gewoon ongesteld terwijl ze zwanger was. dus dat kan ook. en mijn ma had dat ook. dus dat kan ook. als ik die symptomen niet had dan wou ik ook niet testen. ik zal voor je duimen hoor. liefs san.
Angel Eyes ik denk dat het ook niet echt een ongi is gewees ..zeker bij wat je aangeeft hoe lang het normaal duurt ... ik zou ook nog een keer testen als ik jou was over een paar dagen (of iets eerder ) ..ik duim voor je
hier nog iemand die er niks meer van snapt:donderdag is mijn nod. nu ging ik gisterenmiddag opeens bloedverliezen:rood/bruin. en nu is alles weer weg,ook geen ongikrampen,wel zere borsten met giga aderen erop. ik snap er niks meer van...help... groetjes drieske
ik word er inderdaad gek van. ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook vanaf het begin bloed verloren ,dat leek op wat ik nu heb.. dus wie weet.. groetjes drieske
haha die giga aderen op mijn borsten heb ik ook. angi anders moet je met een paar dagen weer ff testen. liefs san.
uh...bedoel je hiermee dat ik niet of wel moet testen. Ik heb namelijk 8tot10dagen na mijn ongi roze bloed gahad een beetje mar en nu heb ik last gehad van een beetje rommelige buik en nu die ongi pijnen dus, vandaar dat ik in de war ben. Ben eigenlijk best ongeduldig maar kan zeker met testen beter wachten op mijn nod? Liefs
Ik zou wachten tot mij nod(als ik zoveel geduld had) Dan heb je toch de meeste kans!!! hou ons op d hoogte. groetjes drieske
ik had het over mezelf. als ik jou was zou ik wel testen, maar dan als je overtijd bent meis. liefs san.
hmm...weet niet of ik het zolang ga volhouden als die duivels maar niet komen Maar hou jullie hier wel op de hoogte Thanx!!!
hoi angel eyes. doordat het hcg hormoon natuurlijk iedere 3 dagen stijgt, zou je woensdag al een test kunnen doen... als die weer negatief is zou ik mss toch even je ha bellen, het verhaal klinkt mij erg vreemd, gezien de regelmaat van normaal en het feit dat je al 8 jaar van de pil af bent... succes!