Wij gaan naar Italie naar een leuke familiecamping. In zo'n kant en klare tent Voor het eerst naar het buitenland met ons dochtertje, ben benieuwd! Waar gaan jullie heen? En waar verblijven jullie? Camping, appartement, luxe hotel,.............?
Ohhh gek op Italië waar ga je naartoe??? Als je nog leuke tips wilt hoor ik het wel Afgelopen 2 jaar dus naar Italië geweest Toscane en dit jaar "helaas"geen vakantie voor ons... Over 10 dagen trouwen en in november bevallen... door omstandigheden durf ik nu niet op vakantie en zeker niet naar het buitenland. Maar hopelijk volgend jaar weer naar ons geliefd Toscane..
wij gaan naar Hattem, in het chalet van mijn vader op een 4* camping.... maar als het weer slecht is zoeken we wellicht de zon nog op met onze tent.....
We gaan naar de Adriatische kust, vlakbij Rimini. Ooowwhh zeker geen vervelende redenen om niet op vakantie te gaan!! Alvast een hele mooie trouwdag gewenst!!
Eind van de maand gaan we voor 8 dagen naar een 5* hotel in Bodrum. Heb er veel zin in, maar wel heel spannend met zo'n kleintje!
Ik weet het nog niet. Dochter heeft scoutingkamp en ponykamp. Daartussen zit een dag of 10. Misschien dat we even naar Duitsland of Noordfrankrijk rijden. Of als het mooi weer is naar de Vlaamse kust. Daar vind ik het heel mooi.
Wij gaan begin volgende maand naar Turkije, 10 dagen in een 5* hotel, all inclusive, maar of het luxe is dat zullen we dan wel zien.
Naar frankrijk. Kant en klare tent. Zien het niet zitten om dit jaar onze eigen tent mee te slepen, volgend jaar maar weer, als de jongste bijna 3 is en niet persee meer in een campingbedje en kinderstoel hoeft, al dat gesleep met spullen..... oja, vlak bij Le Mans over een week of 5.
wij gaan begin jullie voor 10 dagen naar de costa brava naar een camping met eigen vouwwagen. heb er veel zin!!
Wij gaan naar Ibiza, aan de rustige kant. We zitten in een apartementen complex met all incl. forumule. Daarnaast hebben we een auto gehuurd daar! Het is onze eerste vliegvakantie met onze dochter die dan net, twee weken, drie is! Heb er heel veel zin in!
Ik tel vreselijk af! Over precies 1 week voor het eerst met onze dochter op vakantie naar kos, griekenland... Maar man wat ben ik gespannen of ik alles wel mee heb en hoe me dochtertje het vindt
Wij gaan donderdag naar Rhodos. Ik heb er super veel zin in, maar aan de andere kant nog zoveel doen.