wat vinden jullie het lekste wat je kleine nu kan!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Zo dames,

    FF een leuk vraagje! Ik vind zelf dat ze haar aquarium van baby einstein nu zelf kan aan en uit zetten en constant om zich heen loopt te maaien om maar te kunnen draaien (helaas nog niet gelukt).

    Ach en zo kan ik nog wel honderd dingen verzinnen. Maar elke dag is er weer wat nieuws!
     
  2. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Schaterlachen! Heeeeeeerlijk! En het draaien van rug naar buik en dan gaat hij zo schravelen dat hij om zijn as draait hihi en een heel kwijlspoor achterlaat! Moet er altijd zo om lachen! :)
     
  3. janina

    janina Actief lid

    als tygo in de box ligt en zijn mobiel volgt, als deze stopt begint hij altijd te lachen naar het knuffeltje met een muts op, geweldig om te zien die big smile.

    en natuurlijk zijn pruillipje als hij bijna begint te huilen, van kijk mij is zielig wezen

    groetjes janina
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Janina,

    Wat voor een hond is diamond? Mooie hond hoor! Laura vindt onze honden geweldig ze steekt nu steeds haar tong uit naar de honden. Erg grappig!
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als Justin gaat schateren (dit doet ie niet zo vaak, is n serieus manneke) en als ie gaat mopperen, hele verhalen en zo moeilijk kijken dan.. Zo lief, dan smelt ik gewoon..
     
  6. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Knuffelen !

    Zo lief, dan is hij zo in een gekke bui en dan komt hij precies in mijn nek bijten en dan het geluid dat hij erbij maakt, geweldig :) Zo een schatje !
    Grtz x
     
  7. janna1982

    janna1982 Lid

    14 sep 2006
    70
    0
    0
    hier probeert mij mannetje las ie op zijn buikje ligt vooruit te komen lukt dit niet...dan begint ie te "klagen" zo leuk om te zien hahahaha
     
  8. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    als mijn ventje eigenlijk wil huilen/klagen en ik geef hem volop aandacht dan huilt en lacht ie door elkaar heen. pruillipje, brede lach etc etc

    ik ga echt stuk dan. :D

    verder zijn gekreun als hij probeert om te draaien wat niet lukt. en als hij alleen in de box ligt te lachen naar zijn knuffelbeer en mobiel. hele gesprekken voert ie met die dingern
     
  9. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het lachen echt schitterend en als mijn vriend naar haar zwaait gaat ze ook haar armen in de lucht gooien.
     
  10. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    het schaterlachen.. dat vind ik echt zooooooo geweldig!
     
  11. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Het lachen, en dan vooral het schaterlachen.

    En als ze naar K3 kijkt, ze ligt dan volop te bewegen in haar wippertje en kletsen/zingen op haar manier. Zo leuk!
     
  12. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het lachen is echt geweldig! Schaterlachen doet ze helaas nog niet.

    Wat ik ook geweldig vind is als ze ligt te slapen en ze schrikt van iets gaan allebei die armpjes de lucht in en heel langzaam zakken ze dan weer terug. hihi zo grappig is dat.
     
  13. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa begint haar voeten te ontdekken erg leuk iedere keer is ze weer helemaal verbaasd.
     
  14. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    het lachen dan schud haar hele buikje heen en weer :)

    ze zegt nu papa en brabbeld de hele dag

    n ze probeerd zich nu elke x op te trekken en kruipen
     
  15. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Het lachen en het dansen wat hij doet . dan beweegt hij ziijn hoofd heen en weer en staat er zo lief bij te kijken dan
     
  16. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Als Jayden aan het spelen is in z'n box.
    Al die lieve, grappige geluidjes die hij maakt.
    Hij heeft sindskort door dat hij van z'n rug naar z'n zij kan draaien en z'n eigen voeten kan pakken hihihi
    Dat is zoooo'n leuk gezicht :D

    En wanneer ik met hem aan het knuffelen ben.
    Hij maakt dan van die hele lieve zachte geluidjes.
    Dan smelt ik echt *zucht*
     
  17. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    dat ze haar vuistjes helemaal aflikt en zuigt. Het lijkt net of ze een ijsjes aan het eten is zoveel gesmak maakt ze.
     
  18. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ik vind net brabelen van hem zo leuk hij praat gewoon echt terug naar je :D ... en het omdraaien als tie dan op zijn buikje ligt word hij helemaal druk omdat hij het dan zo leuk vind :D geweldig :d
     
  19. Niet meer actief

    het echt hardop lachen en dat tandloze mondje waar die lach dan uitkomt


    *zucht*zwijmel*smelt*verliefd*
     
  20. Niet meer actief

    *het schaterlachen maar doet ze nog niet veel..

    *het duimen en dan haar wijsvinger over haar neusje *smetlt*

    *als ze moe word en ik heb haar tegen me aan en geef haar een kusje op haar wang dan begint ze helemaal met haar gezicht in mijn gezicht te wrijven.. zooo lief..

    *het vasthouden van mijn vinger als ze de fles drinkt.. hoewel ze nu eigenlijk altijd haar fles zelf vast houd

    * als ik haar luier verschoon en zeg: wat ziet mama daar voor mooi buikje.. dat ze dan al begint te kronkelen omdat ze weet dat ik ga kietelen..


    Mag ik nog even door gaan.. hahaha
     

Deel Deze Pagina