oke we zouden dus 2 weken naar oostenrijk gaan dit was ook al geboekt. nu kom ik er achter dus mijn schoonouders (jeeeeeej) en mijn zwager die 2 weken dus ook gaan. no way dat ik met hun in de zelfde accomodatie(?) ga zitten dus deze vakantie gaan we annuleren. maar nu dus op zoek naar een leuke voordelige vakantie. het liefst in duitsland of oostenrijk. we betalen normaal 20 euro per persoon per nacht inclusief ontbijt (zimmer frei zoiets is het) weten jullie iets??
Geen tips... wij zorgen dat onze tent klaar is zodat we met goed weer alla-minute aan kunnen rijden Maar wisten je schoonouders en zwager waar jullie naar toe gingen? Of is het hele domme, stomme toeval? Lijkt mij dus ook helemaal niet leuk, nee...
ja ik weet wel iets maar zal wel duurder zijn als 20 euro per nacht vrees ik... hotel der brabander in winterberg. wel helemaal top. anders even kijken op google. derbrabander.nl
in een vakantie adres waar mijn vrind al met zijn ouders kwam maar normaal gaan hun altijd pas eind jullie of augustus en nu zullen ze wel gevraagd hebben wanneer wij gingen. 2 andere weken gaat niet
wij zijn daar vd winter geweest en het is echt helemaal af! ook zo leuk voor de kindjes. personeel is superaardig, niks is teveel... wie over dat hotel iets te zeiken heeft spoort niet